לוגו
חיפוש

כמה עולה להוציא דרכון אירופאי

תמיד חלמתם על דרכון אירופאי אבל אף פעם לא ביררתם לגבי הליך ההנפקה שלו? מסוקרנים לדעת כמה כל ההליך צפוי לעלות לכם? אם כן, כדאי שתדעו שהליך הוצאת הדרכון האירופאי כולל תשלומים לגורמים שונים. כלומר, אין מדובר בתשלום אחד לשגרירות, אלא אתם עשויים למצוא את עצמכם פותחים את הארנק עבור תרגום מסמכים, אישורי נוטריוני מעורך דין ועוד.

רוצים לדעת כמה ההליך צפוי לעלות לכם בסופו של דבר? כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם את כל ההוצאות שצפויות לכם בהמשך.

 

רקע אודות קביעת המחיר של דרכון אירופאי

רגע לפני שנתחיל בחישובים, חשוב לציין כי העלויות של הוצאת הדרכון האירופאי משתנות בהתאם לגורמים הבאים:

  • המדינה שממנה אתם בוחרים להוציא את הדרכון
  • הקלות או הקושי של השגת המסמכים הדרושים לכם
  • האופן שבו אתם פועלים (האם אתם מיצגים את עצמכם או נעזרים בעורך דין)
  • עלויות משתנות של האגרות השונות ועוד

 

העלויות הצפויות לכם

 

  1. עלות ראשונה – ייצוג מטעם עורך דין

אתם יכולים להיעזר בעורך דין כדי להוציא דרכון (אך חשוב שתדעו שאין זה חובה). ייצוג מטעם עורך דין יכול לחסוך לכם זמן יקר בשיחות טלפון ובהשגת מסמכים שונים. אם תחליטו לשלם על שירותים מסוג זה, אתם צפויים לשלם בין 600 ל-700 דולר לאדם.

 

  1. עלות שניה – תרגומים

הליך בניית התיק שלכם לבקשת דרכו אירופאי כולל גם איסוף של מסמכים מתורגמים. הכוונה למסמכים שמתורגמים מעברית לשפת המדינה הרלוונטית לפנייה שלכם. אם למשל אתם מעוניינים בהוצאת דרכון פורטוגלי, תצטרכו לתרגם מסמכים רשמיים כמו תעודת לידה או כל מסמך אחר שמעיד על הקשר שלכם למקום, אל השפה הפורטוגזית.

בין 500 ל- 950 אירו לתרגום של מסמכים וניירת. אם מדובר במסמך אחד בלבד, המחיר צפוי לעלות לכם בין 20 ל-40 אירו לעמוד.

 

  1. עלות שלישית – תשלום של אגרות

אתם צריכים שיהיו לכם את כל המסמכים הרלוונטיים כשאתם פונים אל רשויות המדינה. בעת הגשת המסמכים, תתבקשו לשלם אגרה במשרד הפנים. המחיר של האגרה משתנה גם כן בין המדינות השונות, ניתן לומר שמדובר בעלות שנעה סביב 250 אירו.

 

רגע לפני סיום

כעת ידוע לכם כי העלות של הוצאת דרכון אירופאי משתנה מפנייה לפנייה והיא תלויה בגורמים שונים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מתעסקים כמה שפחות עם המסמכים הללו, אתם יכולים לפנות לעורך דין שיטפל בבקשה שלכם באופן מלא.

עלות הטיפול שעורכי דין גובים בדרך כלל על הוצאה של דרכון אירופאי נעה בין 4,000 ₪ ל-10,000 ₪. אנו מאחלים לכם שתקבלו את הדרכון האירופאי שלכם בהקדם ועם כמה שפחות התעסקות.

כמה עולה להוציא דרכון אירופאי

אולי יעניין אותך גם

איך מוציאים דרכון פורטוגלי
ויזה, דרכונים ואזרחויות
איך מוציאים דרכון פורטוגלי

זה מכבר תקופה שכולם מדברים על הוצאה של דרכון פורטוגלי, אבל לא כולם יודעים איך עושים זאת. יש מי שסבורים שמדובר בהליך מורכב שאורך זמן

קרא עוד »
איך מקבלים דרכון ירוק
ויזה, דרכונים ואזרחויות
איך מקבלים דרכון ירוק

חולמים על טיול בחו"ל כבר תקופה אבל אתם לא יודעים מידע אודות קבלת דרכון ירוק? אם כן, הגעתם למקום הנכון. כדאי שתדעו קודם כל, שישנם

קרא עוד »