לוגו
חיפוש

איפה נמצאות השקיעות הכי יפות בארץ

מחפשים את הלוקיישן הכי מתאים להציע נישואין? אולי אתם רוצים לצלם תמונה שתגרוף לייקים באינסטגרם? האמת, זה לא משנה מה הסיבה.

אם אתם רוצים לדעת איפה נמצאות השקיעות הכי יפות בארץ, אתם פשוט צריכים לקרוא את השורות הבאות ולהביא אתכם בקבוק יין, נשנושים טעימים ומצלמה איכותית.

פשוט כי אי אפשר להגיע ללוקיישנים האלו מבלי לעצור לרגע את מרוץ החיים ומבלי לתעד את הרגע.

הנה 4 המקומות שבהם תמצאו את השקיעות הכי יפות בארץ:

 

  1. "המרפסת" – פדואל

אם אתם מחפשים שקיעה יפה ואתם לא רוצים להרחיק יותר מידי מאזור המרכז, אתם צריכים להגיע לפדואל. יכול להיות שאתם תוהים אם זה בכלל בארץ, אז כן. מדובר בישוב שנמצא במערב השומרון, שם תוכלו לבקר בתצפית מרהיבה שתאפשר לכם להשקיף על כל מרכז הארץ. יש מי שקוראים לה "המרפסת של המדינה". מטיילים רבים פוקדים אותה בעיקר בשעות הערב כי היא מאפשרת לראות את השילוב בין שני הניגודים, עיר וכפר. מהמרפסת תוכלו לראות את הגבעות הירוקות של השומרון ומרחוק את הבניינים הגבוהים והצמודים של המרכז. השמיים הצבעוניים יהיו פרוסים מולכם, ואם תגיעו ביום טוב, תוכלו לראות את העננים פזורים בין מגוון הצבעים.

 

  1. הר גמל – מצפה רמון

אי אפשר לכתוב על שקיעה ולא לציין את הר גמל. מדובר בהר שנקרא כך בגלל הדמיון שלו לדבשת של גמל. הוא נמצא על שפת המכתש הגדול ולא משנה לאיזה כיוון תסתכלו בשעת השקיעה (וגם בכל שעה אחרת ביום), אתם תידהמו מהנוף עוצר הנשימה שיתפרס מולכם. יש מי שטוענים שזהו אחד מהמקומות הבודדים בארץ ששווה להישאר בו ליממה ויותר, כדי לראות לא רק את השקיעה עוצרת הנשימה, אלא גם את הזריחה היפה ביותר בארץ.

 

  1. חוף אכזיב

שמעתם על מדריך שעוסק בשקיעות הכי יפות בארץ שלא היה בו לוקיישן של חוף? סביר להניח שלא, זה הרי נדרש. מתוך רצועת החוף הארוכה שיש לים התיכון להציע, בחרנו את החוף הנבחר שרבים מגיעים אליו עם סל ומחצלת. מדובר כמובן בחוף אכזיב שהוכתר מבחינתו לחוף עם השקיעות היפות ביותר בארץ. אם טרם ביקרתם שם, כדאי שתגיעו בשעות אחה"צ כדי שתוכלו ליהנות מהמקום גם לפני השקיעה ולראות את החוף שמעוטר במפרצים כחולים וים תכול. תביאו אתכם נעליים נוחות אם אתם מעדיפים לראות את השקיעה בזמן הליכה. בנוסף, תוכלו למצוא במקום את האטרקציות הבאות:

  • אתרי הטלה של צבי ים
  • אתר עתיקות (תל אכזיב) ובו עיר מקראית עתיקה

 

  1. חופי הים של תל אביב

לא משנה באיזה חוף ים של העיר תבחרו, אתם תוכלו ליהנות משקיעה יפה ומרגשת. אפשר לצפות בשקיעה בזמן צעידה על הטיילת, בעת שכיבה על כיסא שיזוף או בכל דרך אחרת שעדיפה עליכם.

עץ

 

אולי יעניין אותך גם