לוגו
חיפוש

איך מוציאים דרכון פורטוגלי

זה מכבר תקופה שכולם מדברים על הוצאה של דרכון פורטוגלי, אבל לא כולם יודעים איך עושים זאת. יש מי שסבורים שמדובר בהליך מורכב שאורך זמן רב, בזמן שיש מי שמחפשים מידע בנושא כדי לבדוק כמה זמן אורך ההליך.

אתם כנראה נמנים בין אלו שפועלים נכון ובודקים את המידע בנושא. ריכזנו עבורכם במדריך הבא את כל הפרטים אודות הוצאה של דרכון פורטוגלי. כך שכשתסיימו לקרוא את המדריך שלנו, תוכלו לדעת את כל הפרטים החשובים ולא רק את אורך ההליך. הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

 

השלב הראשון – בקשת אזרחות פורטוגלית

בשביל שתוכלו להתחיל בהליך, אתם צריכים לפנות לחברת תיווך שתסייע לכם בהליך. החברה תבקש מכם להכין ולמסור להם את הפרטים הבאים:

  • שם פרטי ושם משפחה
  • שם משפחה של אביכם והארץ שבה הוא נולד
  • שם משפחה של אמכם והארץ שבה היא נולדה

שימו לב, אם שני ההורים שלכם נולדו בישראל, אתם תתבקשו לשלוח את שם המשפחה וארץ המוצא של הסבים והסבתות שלכם. זכאותכם לקבלת אזרחות תיבדק לאחר שתצרו קשר עם החברה ותמסרו להם את הפרטים הללו. במידה ותימצאו זכאים – החברה תיצור אתכם קשר ואתם תוכלו להמשיך לשלב הבא.

 

השלב השני – קביעת תור בשגרירות לצורך הוצאת ת.ז

בשלב זה, אתם צריכים לתאם תור לשגרירות כדי להוציא ת.ז כן, קראתם נכון, אתם צריכים תחילה להוציא ת.ז ורק לאחר מכן להוציא דרכון פורטוגלי. כשתגיעו לפגישה, תתבקשו למלא טפסים ולהגיש בקשה שנקראת "בקשה להנפקת ת.ז פורטוגלית. לאחר מילוי הבקשה, תצטרכו להמתין לפחות 30 יום. שלאחריהם, תצטרכו לקבוע פגישה נוספת ולהגיע אל השגרירות כדי לאסוף את ת.ז שתמתין לכם שם.

 

השלב השלישי – השלב האחרון בדרך להוצאת הדרכון הפורטוגלי שלכם

כעת, יש בדיכם ת.ז פורטוגלית, כך שנותר לכם להוציא את הדרכון (העניין שלשמו התכנסנו כאן היום). כעת, אתם צריכים ליצור קשר עם השגרירות ולתאם תור נוסף. חשוב לציין שאין דרכי קיצור. נכון, זו תהיה הפעם השלישית שאתם מתאמים תור לשגרירות, אבל כך הדברים עובדים.

אין מה לעשות, כשמדובר בבירוקרטיה, אין עם מי להתווכח. לאחר שתקבעו תור נוסף לשגרירות, אתם תצטרכו למלא טפסים שיאפשרו לכם לבקש הנפקה של דרכון. שימו לב, התאריך שבו תיקבע הפגישה למטרת מילוי והגשת הטפסים תלוי בזמינות התורים. יש תקופות בשנה שבהם התורים זמינים יותר ופחות וייתכן שתצטרכו להיאזר בסבלנות.

לאחר מילוי הטפסים, תצטרכו להמתין לפחות 30 יום ולאחריהם תוכלו להגיע אל השגרירות ולאסוף את הדרכון החדש.

 

לסיכום

עכשיו אתם יודעים איך מוציאים דרכון פורטוגלי. ידוע לכם שעליכם קודם להנפיק ת.ז ולאחריה, להנפיק את הדרכון. ההליך, כפי שידוע לכם, צפוי לארוך מעל 60 יום (כולל זמני ההמתנה לתורים) אבל כל יום של המתנה שווה את התוצאה. שיהיה בהצלחה!

איך מוציאים דרכון פורטוגלי

אולי יעניין אותך גם

איך מקבלים דרכון ירוק
ויזה, דרכונים ואזרחויות
איך מקבלים דרכון ירוק

חולמים על טיול בחו"ל כבר תקופה אבל אתם לא יודעים מידע אודות קבלת דרכון ירוק? אם כן, הגעתם למקום הנכון. כדאי שתדעו קודם כל, שישנם

קרא עוד »