לוגו
חיפוש

רכבת הרים רגשית – הכל על מופע של אמן חושים

מופע של אמנות חושים הפך לדבר החם באירועים הפרטיים. המופע סוחף ומהפנט את כל המשתתפים וגורם לכולנו לצאת מבולבלים ונדהמים. מיהו אומן החושים והאם כל זה אמיתי? ומה יש במופע של אומן חושים ששואב את כולנו למערבולת של שקר ואמת? והאם מופע כזה מתאים לכל אחד? במאמר הבא נפרט ונספר לכם את כל הפרטים אודות מופע החושים.

 

מיהו אומן חושים?

אומן חושים הוא אדם חד מחשבה בעל אינטואיציה גבוהה מאוד בקריאת אנשים וסיטואציות. לא כל אחד שרוצה להיות אמן חושים יכול לעשות זאת, אומנות חושים דורשת יכולות תקשורת.

אמן חושים יודע ליצור אשליות ולשתול מחשבות במשתתפי התרגיל שלו על מנת לגרום להם לחוש, לראות ולהרגיש מה שהוא בוחר. לאמן חושים נדרשת תשומת לב גבוהה מאוד למשתתפי המופע ושיפוט זריז וחד שלהם על מנת לגרום להם להגיע לאן שהוא רוצה לקחת אותם.

 

האם הקסם אמיתי?

אמן חושים מקצועי יגרום לכם להאמין שכל מה שאתם רואים הוא אמיתי ואכן, מה שאתם רואים הוא לא לגמרי אחיזת עיינים. כשחושבים על זה, אין ספק שכדי להיות אמן חושים דרושה מיומנות בלתי רגילה בקריאת שפת גוף ופנים, דרושה יכולת גבוהה מאוד של חדות מחשבה וזריזות שמערערת את המשתתף בתרגיל, וזהו הקסם האמיתי של המופע.

 

מהלך המופע

במהלך מופע של אומן חושים הקהל לוקח חלק פעיל במהלך המופע. אומן החושים יבחר מתנדבים מהקהל אשר ייקחו חלק בתרגילים אותם האמן חושים מעוניין להעביר. אמן חושים מקצועי ישלב אלמנטים שונים בהופעה שלו כמו בדיחות, מוזיקה, סיפורים ואביזרים מגניבים ומעניינים אשר ירעננו את מהלך המופע ויוסיפו לו פלפל.

 

לאיזה קהל מתאימה הופעה של אומן חושים?

אמן חושים מסוגל להתאים את עצמו למגוון רחב של קהלים ולקרוא את המשתתפים בו. אמני חושים צריכים ליצור אינטראקציה טובה עם הקהל על מנת שהתרגילים והקסמים יצליחו. יש להתייעץ עם אמן החושים שנבחר לאילו גילאים ההופעה מתאימה ולתאר לו את סוג הקהל ואופי האירוע על מנת שהמופע יתאים לכם.

 

היכן מוצאים אמן חושים?

ניתן למצוא אמני חושים ברחבי גוגל ובכל קצוות הארץ. ישנם אמני חושים שונים אשר מתמחים בסוגי מופעים מגוונים כמו טלפתיה, קוסמות, אשליות, אחיזת עיינים ואפילו מופעים עם אביזרים. לאחר שבחרתם את המופע שאליו אתם הכי מתחברים עליכם לחפש המלצות וביקורות על אותו אמן. מוטב לבחור מישהו ששמעתם עליו בעבר או ראיתם מופע שלו ואהבתם.

 

אם התבלבלתם כנראה שנהניתם

כנראה שהקסם האמיתי של המופע הוא הבלבול ואי ההבנה, לתפוס את הראש ולא להאמין. מופע טוב של אומנות חושים הוא מופע שיצחיק אתכם, ירגש אתכם ובעיקר ישאיר את הקהל בו פעור פה ותוהה: איך הדבר קרה?

אומן חושים

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »