לוגו
חיפוש

קיץ באקסטרים – כל פעילויות האקסטרים לקיץ שאסור לכם לפספס

ישראל, עם הנופים המגוונים והרוח התוססת שלה, מציעה מגוון פעילויות מרנינות למחפשי הרפתקאות בעונת הקיץ. ממריאה בשמים ועד לצלילה למעמקי הים, המדינה היא מקלט למכורים לאדרנלין. במאמר זה נסקור כמה מפעילויות האקסטרים שאסור לכם לפספס בישראל הקיץ. התכוננו לצאת לחוויות מרגשות, כולל טיול סנפלינג בנהר, בעודנו מדריכים אתכם בהרפתקאות מלאות האדרנלין שיש למדינה להציע.

 

מצנחי רחיפה מעל הים התיכון

חווה את העומס האולטימטיבי של דאייה בשמים כמו ציפור על ידי ניסיון מצנחי רחיפה על קו החוף הים התיכון המדהים. חגור רתמה, רוץ במדרון, והמריא לאוויר, בהנחיית מדריך מנוסה. תיהנו מנופים עוצרי נשימה של הים הנוצץ, החופים הזהובים והערים התוססות למטה בזמן שאתם גולשים בשמים. מצנחי רחיפה בישראל מציעים תחושת חופש ופרספקטיבה שאין שני לה.

מצנחי רחיפה

צניחה חופשית בחיפה

עבור פרץ האדרנלין האולטימטיבי, שום דבר לא מנצח את הריגוש של צניחה חופשית. קח קפיצת אמונה ממטוס והרגיש את העומס של נפילה חופשית בשמים. עם הירידה, תתפנקו בנופים פנורמיים של קו החוף הציורי של חיפה, נופים ירוקים ומימיו התכולים של הים התיכון. בין אם אתה צניחה חופשית מנוסה או מנסה את זה בפעם הראשונה, פעילות אקסטרים זו תשאיר אותך עם תחושה של התרגשות והישג.

 

גלישה בתל אביב

חבק את הגלים ותפוס גלישה מרנינה בעיר התוססת תל אביב. עם חופים חוליים יפים וגלים עקביים, תל אביב היא יעד מושלם לחובבי גלישה בכל הרמות. שכור לוח או הצטרף לבית ספר לגלישה כדי ללמוד את אמנות הרכיבה על הגלים ממדריכים מנוסים. הרגישו את הבלאגן כשאתם כובשים את הגלים החזקים ומוצאים את האיזון שלכם. גלישה בתל אביב מציעה מפלט ממריץ מחום הקיץ ונקודת מבט ייחודית על קו החוף של העיר.

 

הרפתקאות טרקטורון שטח במדבר הנגב

צאו להרפתקת טרקטורון שטח בשטח הפרוע של מדבר הנגב. קפצו על אופנועי טרקטורונים עוצמתיים ונווט דרך דיונות חוליות, נופים סלעיים ושבילי שטח מרתקים. המרחב העצום של מדבר הנגב מספק את מגרש המשחקים המושלם לחובבי האדרנלין, המציע שילוב של מהירות, התרגשות ויופי טבעי. חקור קניונים מדבריים עתיקים, נווה מדבר מרוחקים ונופים פנורמיים מדהימים בהרפתקה מדברית שובת לב זו.

מדבר הנגב

צלילה באילת

צלול לתוך המים הצלולים של הים האדום בעיר הנופש אילת, ביתם של שפע של חיים ימיים תוססים ושוניות אלמוגים עוצרות נשימה. בין אם אתה צולל מתחיל או מנוסה, אילת מציעה מגוון אתרי צלילה המתאימים לכל הרמות. גלה גן עדן תת ימי כשאתה שוחה לצד דגים טרופיים צבעוניים, חקור גני אלמוגים ונתקל ביצורי ים מרתקים. צלילה באילת היא פעילות חובה לחובבי הרפתקאות וחובבי טבע כאחד.

 

טיול סנפלינג בנהר

לחוויה ייחודית ומרגשת, צאו אל טיול סנפלינג בנחל חלמיש עם דרך ארץ. צאו לאחד הקניונים או הנהרות היפים של ישראל, כמו נחל הבניאס או נחל אוג, ותרדו מצוקים אנכיים באמצעות חבלים ורתמות. כשאתם מורידים את עצמכם על פני הסלע, הרגישו את האדרנלין זורם בוורידים שלכם ותספגו את הסביבה הטבעית המדהימה. סנפלינג בנהר משלב את ההתרגשות שבטיפוס על סלעים עם העומס של ניווט במים זורמים, ויוצר הרפתקה בלתי נשכחת.

 

סיכום

ישראל היא מדינה המציעה מגוון של פעילויות אקסטרים, מה שהופך אותה ליעד חלומי עבור מחפשי אדרנלין. מצנחי רחיפה מעל הים התיכון וצניחה חופשית בחיפה ועד גלישה בתל אביב והרפתקאות טרקטורונים בשטח במדבר הנגב, המדינה מספקת שפע של אפשרויות לחובבי הריגושים. אל תשכחו לחקור את היופי שמתחת לגלים דרך צלילה באילת ולצאת למסע סנפלינג בנחל כדי לחוות את עומס הצוקים האנכיים יורדים על רקע נופי טבע מדהימים.

הקיץ הזה, פרשו את הגבולות שלכם וצאו להרפתקאות המדהימות האלה כדי ליצור זיכרונות שיימשכו כל החיים במגרש המשחקים עתיר האדרנלין שהוא ישראל.

קיץ קיצוני

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »
צפון הארץ
כללי
איך בוחרים לינה בצפון הארץ?

אזור צפון הארץ התברך בנופים מדהימים, היסטוריה עשירה ותרבות תוססת, מה שהופך אותו ליעד פופולרי למטיילים. בין אם אתם מתכננים ביקור כדי לחקור את אזור

קרא עוד »