לוגו
חיפוש

נשואים ויש לכם עסק בתחום המלונאות? 3 סיבות להסדיר חלוקות כספים, רווחים והוצאות בהסכם ממון!

בני זוג שמחזיקים בעסק מתחום המלונאות צריכים להסדיר באופן מקצועי את הדרך שבה יחולקו הרווחים, ההוצאות והחובות במידה ויחליטו להתגרש. מאמר זה מרכז את 3 הסיבות שיגרמו לכם להסדיר את העניין באמצעות הסכם ממון כבר בימים הקרובים. הישארו כאן ותעניקו לעצמכם עתיד כלכלי בטוח.  

 

כדי לחלוק את הנכסים באופן שווה

בני זוג שמחזיקים עסק משותף בתחום התיירות ואין להם הסכם ממון, עשויים לגלות שהדבר יוביל לחלוקה של הנכסים השונים באופן שאינו מקובל על השניים. שכן, החלוקה צפויה להתבצע בתקופה מורכבת עבורם שתוביל לאי הסכמות. לעומת זאת, כתיבת הסכם ממון בשלב מוקדם תוביל לחלוקת הנכסים באופן שווה, כך ששני הצדדים יצאו מרוצים.

סיבות להסדרת חלוקת כספים, רווחים והוצאות בהסכם ממון!

כדי להגן על עצמכם מבחינה משפטית

סביר להניח שאתם מכירים במורכבות של הליך הגירושין גם אם לא חוויתם אותו על בשרכם. שכן, מדובר בעניין ידוע. נספר לכם שהמורכבות רק עולה, ככל שיש מעורבות של עסק מתחום המלונאות. שכן, אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם עניינים משפטיים לא פשוטים שיגרמו לכם לחיות בתוך סיוט מתמשך.

חתימה על הסכם ממון שתעגן את הזכויות של כל אחד מכם בנוגע לעסק, תאפשר להתנהל נכון מבחינה משפטית. שכן, ההסכם מבטיח ששני הצדדים ימלאו את ההתחייבויות שנכתבו בו. נדגיש שיתרון זה יכול לבוא לידי ביטוי רק לאחר שתיצרו קשר עם עו"ד הסכם ממון שנחשב לשם דבר בתחום.

 

רגע, איך מגיעים לעורך דין שבקיא בנושא?

פנייה לעורך דין שיסייע בכתיבת הסכם הממון במקרה שכזה מצריכה בירור נרחב. שכן, עליכם להיות בטוחים בכך שמדובר במי שביצע את ההליך בעבר ויש לו היכרות מעמיקה עם תתי הנושאים שצריכים להימצא בהסכם. רגע לפני שנציג בפניכם את הסיבה השלישית והאחרונה, נציין שעליכם להסתייע באחרים, כדי להגיע לעורך הדין שיסייע לכם על הצד הטוב ביותר. שימו לב, תוכלו לעשות זאת תוך יישום אחת מהדרכים הבאות:

  • כתיבת פוסט ברשתות החברתיות
  • קריאת חוות דעת שהועלו ללשונית הביקורות של גוגל
  • חיפוש אחר פרסומים של עורכי דין שמציינים שיש להם ניסיון בניסוח הסכם ממון שכזה

 

כדי ליהנות משקט נפשי

הסיבה האחרונה שתגרום לכם להסדיר את חלוקת הכספים, הרווחים וההוצאות נוגעת לשקט הנפשי שיבוא לידי ביטוי מרגע החתימה ואילך. שכן, שני הצדדים (בן ובת הזוג) יכולים לנשום לרווחה, מכיוון שהם יודעים שתתבצע חלוקה הוגנת במידה והשניים יתגרשו בהמשך. מי שחתמו בעבר על הסכם ממון מסוג זה יעידו על כך שהזוגיות שלהם קיבלה תפנית חיובית מפתיעה מיד לאחר מכן.

 

לסיום

בני זוג נשואים שמחזיקים בעסק מתחום המלונאות צריכים לחתום על הסכם ממון מול עורך דין מומלץ בהקדם האפשרי. שכן, הדבר יאפשר להם להגן על עצמם מבחינה משפטית, לבצע חלוקה שווה במידת הצורך וליהנות משקט נפשי.

עו_ד הסכם ממון

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »
צפון הארץ
כללי
איך בוחרים לינה בצפון הארץ?

אזור צפון הארץ התברך בנופים מדהימים, היסטוריה עשירה ותרבות תוססת, מה שהופך אותו ליעד פופולרי למטיילים. בין אם אתם מתכננים ביקור כדי לחקור את אזור

קרא עוד »