לוגו
חיפוש

נוסחת אקסטרה סייז איך זה עובד ולמה זה חשוב

אקסטרה סייז הינה נוסחה שנועדה לעזור לגברים להגדיל את איבר המין שלהם. ישנם גברים רבים שהגודל של איבר המין שלהם משפיע משמעותית על ביטחונם העצמי. זה מתחיל בדרך כלל בביטחון העצמי בכל הקשור לביצוע אקטים מיניים, ומכאן הדבר יכול גם להשליך על הביטחון העצמי הכללי של הגבר והתפיסה העצמית שלו.

 

מה היתרון של הנוסחה?

אקסטרה סייז מציעים לצרכן פתרון טוב ביחס לשאר הפתרונות המוצעים כיום בשוק, משום שמדובר על פתרון טבעי. זאת בניגוד להגדלת איבר המין על ידי אמצעים כירורגיים, כלומר ביצוע סוג של ניתוח באיבר המין הגברי על ידי הזרקות. מעבר לכך שהזרקה באיבר המין זאת לא פעולה נעימה, ולא כדאי לבצע אותה אלא אם כן מדובר על טיפול רפואי שנועד להציל את האיבר מפגיעה כלשהיא, זאת גם פעולה שעלולה להביא לתופעות לוואי רבות, כמו גם דלקות וזיהומים באיבר המין – סיבוכם רציניים שאף אחד לא רוצה לחוות.

 

משחה להגדלת איבר המין

כאשר מדובר על שימוש בחומרים טבעיים כדי להגדיל את איבר המין, ישנם גברים שבוחרים באופציה של מריחת משחה על איבר המין. מריחת המשחה זאת פעולה שעשויה להיות נעימה במיוחד. ישנם מספר אופני שימוש אפשריים במשחה. ישנה אפשרות למרוח אותה על איבר המין באופן קבוע, כ-3 פעמים בשבוע, וזה תהליך של הגדלת הפין לטווח הארוך. לצד זאת, ישנה גם אפשרות לבצע הגדלה של הפין לטווח הקצר, על ידי מריחת המשחה על איבר המין לפני קיום אקט מיני.

 

צמח המאקה כמסייע בהגדלת איבר המין

אם טיילתם אי פעם בדרום אמריקה, סביר להניח שנתקלתם במראהו של צמח המאקה. הצמח גדל אך ורק באזורים קרירים וצחיחים כמו רכס הרי האנדים שביבשת. כמעט ואין להשיגו בארץ משום שהוא גדל הרחק מכאן באקלים ייחודי. מעבר לכך שצמח המאקה נחשב בעיני רבים למסייע בשיפור התפקוד המיני, יש הטוענים שהוא גם מסייע בשיפור המצב הפיזי הכללי.

בנוסף, הצמח מסייע בשיפור מצב הרוח, ואפילו בשיפור המערכת החיסונית. המיצוי של צמח המאקה הוא אחד הרכיבים בגלולה של החברה המסייעת בהגדלת איבר המין.

 

מהי אין אונות?

אין אונות זה מצב שבו איבר המין הגברי לא מצליח להיות במצב של זקפה מלאה לזמן ממושך של קיום אקטים מיניים. ברמה הפיזית, המצב נובע עקב חוסר בזרימה מספקת של דם לאיבר המין. הדם שזורם בכלי הדם שבאיבר המין הגברי באופן מואץ במהלך הזקפה הוא זה שנותן לאיבר צורה גדולה יותר.

אין אונות עשויה לנבוע לא רק מגורמים פיזיים, אלא גם מגורמים מנטליים. לדוגמא, אנשים שסובלים מחוסר ביטחון עשויים לחוות רמות שונות של אין אונות. בהיבט הזה, כדאי לפנות לקבל טיפול רגשי הנוגע לעניין.

 

לסיכום

קיימים בשוק מגוון פתרונות להגדלת איבר המין הגברי. אקסטרה סייז מציעה פתרון טבעי, שיש לו יתרון ברור על פני שאר השיטות, בעיקר מבחינת הימנעות מסיכונים וסיבוכים.

אקסטרה סייז

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »
צפון הארץ
כללי
איך בוחרים לינה בצפון הארץ?

אזור צפון הארץ התברך בנופים מדהימים, היסטוריה עשירה ותרבות תוססת, מה שהופך אותו ליעד פופולרי למטיילים. בין אם אתם מתכננים ביקור כדי לחקור את אזור

קרא עוד »