לוגו
חיפוש

נווה מדבר באמצע שום מקום

את כל אזור סיני, ניתן להגדיר במילה אחת – קסום. מרחק נסיעה כה קצר מהארץ ומרגיש, כאילו הגענו ליקום מקביל, שבו קצב החיים שונה שנות אור ומחוגי שעון זזים באופן איטי יותר.

ודווקא עכשיו, כשנסיעה לחו"ל מרגישה כמו פרוייקט גדול מדי, זה הזמן לחקור ולהתאהב בסיני.

אז לאן נוסעים הפעם? נישאר קרובים למעבר הגבול. אם לדייק מרחק נסיעה של כחצי שעה – נבקר בביר סוויר .

 

איך מגיעים?

אל מעבר הגבול תוכלו להגיע ברכב פרטי, בתחבורה ציבורית – אוטובוס, שעושה את דרכו מאילת עד הגבול עם מספר עצירות בדרך או במונית.

במעבר הגבול יבקשו לראות את הדרכון שלכם, הוכחה של תשלום האגרה, מכורח הנסיבות גם תו ירוק או לסירוגין בדיקת קורונה של לא יותר מ72 שעת לפני. בנוסף, תתבקשו למלא מספר טפסים, על מנת שיידעו איפה בכוונתכם לבקר – עוד אחת ממתנות הקורונה לעולם. מעבר הגבול, שבעברו היה פתוח 7\24, למעט חגים מסוימים, צמצם את שעות הפעילות בשיא המגפה. כרגע, רצוי להתעדכן בשעות הפתיחה סמוך לנסיעה, בשל ההנחיות המשתנות לעיתים קרובות.

 

במה מדובר?

כמו כמעט כל רצועת חוף של סיני, גם במקרה הזה נגלה רצועת חוף מזמינה ויפה, שמציעה לנו מגוון אופציות שהיה, בין אם מדובר במתחמים בסיסיים ביותר – חושות ובין אם מדובר במבנים מושקעים יותר, שכוללים בין היתר מזגן ונוחיות.

אזור ביר סוויר מאוד מזמין משפחות עם ילדים, שכן רצועת החוף מאוד מותאמת לילדים – המים אינם עמוקים מדי קרוב לקו החוף.

בנוסף לזה, תמצאו באזור גם המון צמחיה ואפילו מקורות מים מתוקים – דבר לא מובן מאליו באזורים מדבריים אלה.

 

איפה ישנים?

כפי שציינו, האזור מציע חושות בסיסיות וזולות אבל גם לא מעט חושות מושקעות ומשודרגות. אפשר לומר שרבים מהקמפים יככבו ברשימת 10 החושות הכי טובות בסיני.

שני מקומות לדוגמה: Paradise Sheir – בו תמצאו גם את הבסיסי וגם את המשודרג. ואם תרצו מקום שבו, בנוסף ללינה, תוכלו להנות מאטרקציות כאלה ואחרות ולא רק להיזרק על החוף, Banana camp היא הבחירה הנכונה , שכוללת בתוכה הזמנה לצלילה ושאר פעילויות ספורט ימי.

 

מה אוכלים?

אזור הלינה, נותן מענה לצורך זה גם. ארוחות בוקר לצד ארוחות ערב, נשנושים וכדומה. כמובן, שמומלץ להביא גם דברים מהבית, בכל זאת מדובר בטיול שטח.

 

מה ניתן לעשות פרט ללהיות על החוף?

פרט לצלילה ולקיט סרפינג, ניתן גם לצאת לטיולים בסביבה הקרובה. אזורי קניונים צבעוניים מרהיבים שמקיפים את האזור, יהיו הבחירה המושלמת. ניתן גם להתחבר לכל הירוק  מסביב – אזור וואדי חוויט יספק את החוויה המבוקשת.

משם, כבר תוכלו להתקדם לרצועות חוף נוספות כמו למשל באזור נואיבה.

 

ממשיכים בנסיעה ומגיעים לעיירה קסומה

הגענו לעיר דהב. ואיזה הלם תרבות מחכה לכם כאן. בניגוד לביר סוויר, שהיה אזור רגוע ושקט, שסוד הקסם שלו טמון באפשרות לחוות את סיני הקלאסית, דהב זאת כבר עיר של ממש, על כל המשתמע מכך. ממעבר הגבול, הנסיעה אורכת כשעתיים, ובסופן תמצאו עיר של ממש. מסעדות, שווקים, ברים ובתי מלון איכותיים ומרשימים

 

איפה ישנים?

אז נכון, ניתן למצוא באזור גם בתי מלון זולים עד מאוד אך העיר מתאפיינת במתחמי בתי מלון גדולים, כמו  TIRANA DAHAB RESORT, בעל נוף מהפנט.

 

מה אוכלים?

בעיית אוכל היא הבעיה האחרונה שתמצאו באזור. מסעדות על הטיילת, חדרי אוכל של מלונות, שווקים. באמת שאין סיבה לדאגה כלל.

 

מה עושים פרט ללהיות בבריכה או בים?

קודם כל – צלילה. אתרים כמו החור הכחול, שמצריך ידע ומקצוענות בשביל לצלול בו, או מתחם Rex reef, שנותן מענה גם למי שיחסית חדש בתחום.

הלגונה הכחולה היא עוד מקום קסום, עם מים בצבע שטרם ראיתם כמותו, ואם שנייה נעזוב את הים, ניתן לעשות טיולי גמלים באזור.

בשעות הערב המאוחרות תוכלו למצוא ברים, בתי קפה ופאבים, דוגמת Coral Beach Resto & Bar  – לא משעמם פה לשנייה.

מתחם סגור

 

אולי יעניין אותך גם

מיטה זוגית
טיולים בחו"ל
10 טיפים למטייל בסיני

אם אתם מחפשים יעד קרוב, זול וכיפי – סיני הוא המקום המושלם! נופים, אטרקציות, חושות, מלונות יוקרה ומחירים אטרקטיביים… אבל לפני שאתם אורזים תיק –

קרא עוד »
דגל אירלנד
טיולים בחו"ל
רילוקשיין בריא

האחח המילה המתוקה רילוקשיין. כן, בואו נהיה כנים, כל אדם חשב על העניין לפחות פעם אחת. אבל מרביתנו עוזבים את המחשבה במהרה, שכן מדובר בעניין

קרא עוד »
כלי טייס
טיולים בחו"ל
מחפשים את הקיץ

תגידו לנו, לאן הכי הגיוני לטוס בזמן שאצלנו קר וגשום ומחשיך מוקדם ובאופן כללי מתחשק לנו בעיקר לשבת בבית, מכוסים בשמיכה ולשתות שוקו עם מרשמלו

קרא עוד »