לוגו
חיפוש

מופע של מנטליסט – איך לבחור אמן מקצועי

כשנכנסים לגוגל לחפש מופע מנטליסט מקבלים רשימה בלתי נגמרת כמעט של אמנים מהז'אנר. הדבר מייצר מן הסתם בלבול גדול, מכיוון שהבחירה של אמן מתוך רשימה כל כך גדולה איננה קלה.

אתם בוודאי תוהים תוך כדי, כיצד ניתן לאתר את האחד הטוב עבורכם, שיתאים בדיוק לאירוע שלכם, שהמחיר שלו יהיה תואם לתקציב שתכננתם לעצמכם וכן הלאה. המאמר הבא יסייע לכם לבחור את האמן הנכון שיקיים את המופע הנכון באירוע שלכם, לקהל שלכם.

 

זה לא הארי פוטר זו מציאות

בישראל קיימת מזה שנים לא מעטות אגודת קוסמים שבה חברים כמעט כל מי שעוסקים בעולם הקסמים, המגוון שעולם זה מציע והידע שמאחורי הקלעים. אחת ממטרות האגודה הנה להנגיש את אמני הז'אנר לקהל הרחב בכלל ולקהל הצרכנים בפרט.

כלומר, אם אתם לפני אירוע חשוב, אתם יכולים בהחלט ליצור קשר עם משרדי האגודה ולקבל המלצה חמה על מנטליסט שעשוי להתאים לאירוע שלכם ולתקציב שלכם. דאגו לקבל שלושה שמות של אמנים לצורך דיוק בבחירתכם.

 

צאו לבלות

שיחתכם עם נציג אגודת הקוסמים בישראל, תסייע לכם בכך שמיון ראשוני חשוב יתבצע עבורכם, עתה תוכלו ליצור קשר עם כל אחד מהאמנים שהומלצו לכם, לשוחח עמם מעט, במטרה להבין מי האדם שממנו אתם עומדים לקבל שירות.

להשלמת התמונה ולטובת בחירה טובה ומדויקת, בקשו מכל אמן שיזמין אתכם לראות מופע שלו באירוע דומה לשלכם. במהלך המופע תוכלו להתרשם מיכולתו המקצועית של המנטליסט, מהקשר שהוא יוצר עם הקהל, לבחון האם הוא מצחיק, שנון, מסקרן והכי חשוב, בדקו כיצד הקהל מגיב למופע.

 

המלצות של חברים

כמו בכל תחום אחר, כשאתם מחפשים אינסטלטור, חשמלאי, מנקה, אתם בוודאי מחפשים לקבל המלצה טובה מאדם קרוב שאתם סומכים על דעתו, כך גם במקרה של מנטליסט, נסו לחפש אדם שיש לכם אמון בדעתו על דברים, אדם שחווה מקרוב מופע של מנטליסט ויכול להמליץ לכם על האמן שבחר בו, או לפחות לומר לכם שלא היה מרוצה, וכך תדעו במי לא לבחור.

בסופו של דבר תגלו שישנם כמה אמנים הנחשבים בעיני כל לטובים, וכמה אחרים שלרוע מזלם צברו מוניטין שלילי, אנחנו מדינה קטנה והשמות בשורה התחתונה חוזרים על עצמם לטוב או לרע, למרות המגוון הגדול של האמנים בתחום.

 

טיפ חשוב שקשור לשירות אותו תקבלו מהאמן

המנטליסטים המנוסים יציעו לכם באופן אוטומטי להשתמש בהגברה שהם יביאו איתם, על פי רוב, זהו הפתרון הזול והטוב ביותר. לכן, אמן שאינו כולל בהצעת המחיר שלו מערכת הגברה לקהל של עד 250 אנשים, כנראה אינו מנוסה באירועים וקיים סיכוי טוב שהוא לא האיש שלכם לאירוע.

 

סיכום

קיים מבחר גדול מאוד של מנטליסטים במדינת ישראל לכן, כדי למצא את המנטליסט שיתאים לאירוע שלכם עליכם להיעזר בהמלצות של אנשים קרובים, או ליצור קשר עם אגודת הקוסמים בישראל, ולקבל מהם המלצה מדויקת למנטליסטים שמתאימים לאירועים פרטיים.

של קוסם

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »