לוגו
חיפוש

מחפשים את הקיץ

תגידו לנו, לאן הכי הגיוני לטוס בזמן שאצלנו קר וגשום ומחשיך מוקדם ובאופן כללי מתחשק לנו בעיקר לשבת בבית, מכוסים בשמיכה ולשתות שוקו עם מרשמלו קטנים בפנים.

נכון, יש קסם גדול באירופה בעונה זו, כי תמיד איכשהו הקור האירופאי נסבל בעינינו, עונת הסיילים היא בדיוק מעבר לפינה ומי לא רוצה לשתות יין חם באחד משווקי הכריסטמס הרבים? אבל יודעים מה כיף יותר? לנסוע למקום חם, עם

מזוודה קטנה שכוללת כמה חולצות קצרות ובגד ים ולהיזכר שכדור הארץ הוא עגול וכשאצלנו חורף, איפשהו יש קיץ.

תאילנד היא הפייבוריטית בעינינו. גם עכשיו, כאשר איחוד האמירויות צוברת תאוצה. כי דובאי זה מגניב, אבל הלב שלנו, עוד מקופת טיול אחרי הצבא, נמצא בחופים של תאילנד. הפעם, ניקח אותכם לקו סמוי, רצועת חוף אהובה עלינו ונספר לכם על מה מחכה לכם שם, על מלונות בקו סמוי, על האוכל התאילנדי ותנאי מזג האוויר.

 

ההגעה ליעד

טיסה ישירה אין, אז האופציות שעומדות לרשותכם הן טיסה עם עצירה אי שם באירופה או דובאי. ניתן גם לטוס עם אלעל, כאשר ההגעה היא לבנגקוק ומשם תוכלו להמשיך בטיסת פנים או בתחבורה אחרת בתוך המדינה.

 

למה כדאי לצפות כאשר תגיעו?

מדובר, כנראה, ברצועת חוף בין היפות שקיימות בתאילנד. החול הוא לבן, הים הוא כחול וקוקוסים נופלים מהעצים. אם ככה דמיינתם את גן העדן, אז הגעתם לאחד כזה. הדבר היחיד שחסר לכם, זה שוקולד באונטי והנה, אתם ממש בתוך פרסומת.

אם ניגע קצת בגיאוגרפיה של המקום, רק בשביל הידע הכללי שלכם, נספר לכם שקו סמוי הוא האי השני בגודלו בתאילנד, מנחשים איזה הוא הראשון? – מדובר בפוקט.

האזור מתאים מאוד הן לצעירים שמחפשים בילויים ואקשן והן למשפחות שמגיעות לנפוש עם הילדים.

רצועת החוף כוללת כ – 30 חופים, ביניהם כאלה שצפופים מאוד וכאלה שדווקא מבודדים ומתחבאים להם בין הסלעים. כפי שנאמר, תלוי במצב הרוח שלכם בתקופה האחרונה.

 

אתרי משיכה תיירותיים

חוף תאו, שבו תהנו מצלילה. בנוסף, בלב קו סמוי ישנו מפל עם בריכות מסביבו, שאין כיף גדול יותר מלשחות בהן. חוות פרפרים, מקומות גידול נחשים ושאר הדברים האקזוטיים, כל אלה גם מחכים לכם בקו סמוי.

סלעים מפורסמים – Hin Ta  ו ,Hin Yai שמתורגמים לעברית כסבא וסבתא, מחכים שתבואו לראות אותם. כמו גם פסל הבודהה הגדול והמון בתי מקדש מסורתיים.

 

אוכל תאילנדי

אנחנו בטוחים שאין מומחים גדולים מאיתנו לאוכל תאילנדי כי אנחנו אוכלים פאד תאי שלוש פעמים בשבוע.

נכון, פאד תאי היא מנה תאילנדית מוכרת אך זה ממש לא הכל. מרק התום יאם הפיקנטי, som tom – שהוא סלט עם פפאיה, khaw pad – שהוא אורז מטוגן עם ביצה וירקות וkhao soi –   – 2 סוגי אטריות, כאשר אחד מהסוגים יהיה מטוגן, מנה שהולכת נפלא עם בירה קרה. וזו, רק ההתחלה של מסע הקולינרי שתוכלו לעשות.

חשוב רק שתקחו בחשבון, שכיאה לאוכל אסיאתי, מדובר באוכל פיקנטי אם לדבר בעדינות וחריף מוות ודמעות בעיניים אם להגיד בצורה אמיתית יותר, אז צמד מילים not spicy, זה משהו שכדאי להיצמד אליו לאורך כל הטיול.

 

בתי מלון

כאן נספר לכם, שכוכבים של בתי מלון בתאילנד לא באמת אומרים הרבה, בעיקר אם מדובר בבתי מלון על האיים. לכן כדאי לנסות ולהתמצא במגוון המוצע, בעזרת תגובות של אורחים קודמים. בנוסף, תמיד תוכלו לשכור דירה או וילה, משהו שבטווח הארוך יכול להיות חכם הרבה יותר מחדר בבית מלון. ולצעירים שבינינו, מגוון הגסטהאוסים שיש לאי כמו קו סמוי להציע, הוא לא פחות ממרשים והרי אתם ממילא מחפשים מקום רק לישון בו.

 

מתי כדאי לבקר?

אז נכון, תאילנד שמחה לראות אותנו תמיד וכמעט אי אפשר למצוא בה עונה פחות נחמדה, אבל תזכרו שכמו בכל מדינה באזור, יש בה עונות גשם בלתי פוסק ואולי זו עונה פחות כיפית לביקור. לכן, החודשים הפחות מומלצים הם בין ספטמבר לנובמבר וכנראה שמעבר לזה תגיעו בעונה נעימה ונוחה והמזג אוויר יטיב עם הטיול.

תאילנד תמיד נותנת הרגשה של חזרה לבית המוכר והאהוב ותמיד פוגשת אותנו בזרועות פתוחות.

מיטות שיזוף

 

אולי יעניין אותך גם

מיטה זוגית
טיולים בחו"ל
10 טיפים למטייל בסיני

אם אתם מחפשים יעד קרוב, זול וכיפי – סיני הוא המקום המושלם! נופים, אטרקציות, חושות, מלונות יוקרה ומחירים אטרקטיביים… אבל לפני שאתם אורזים תיק –

קרא עוד »
דגל אירלנד
טיולים בחו"ל
רילוקשיין בריא

האחח המילה המתוקה רילוקשיין. כן, בואו נהיה כנים, כל אדם חשב על העניין לפחות פעם אחת. אבל מרביתנו עוזבים את המחשבה במהרה, שכן מדובר בעניין

קרא עוד »
חדר
טיולים בחו"ל
נווה מדבר באמצע שום מקום

את כל אזור סיני, ניתן להגדיר במילה אחת – קסום. מרחק נסיעה כה קצר מהארץ ומרגיש, כאילו הגענו ליקום מקביל, שבו קצב החיים שונה שנות

קרא עוד »