לוגו
חיפוש

מה עושים בחופש? הנה כמה אטרקציות מהנות לילדים בחופש

החופש רק התחיל וכבר הילדים מתלוננים על שעמום? אל דאגה, באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של רעיונות להפעלות מלהיבות, מהנות ומרתקות שיהפכו את החופש לחוויה בלתי נשכחת של הנאה ושמחה. אז צאו מהבית והתחילו לבלות עם קרמל!

 

קצת עלינו

אתר קרמל הוקם במטרה לרכז עבורכם אטרקציות מהנות במיוחד לכל גיל ולכל מטרה, לבילוי משפחתי וגם לימי גיבוש עובדים. כך שאם אתם מחפשים אטרקציות ופעילויות בצפון תוכלו למצוא בקלות רבה בדיוק את מה שמתאים לכם. באתר שלנו תוכלו למצוא אטרקציות בכל חלקי הארץ במגוון תחומים: טיולי שטח, אקסטרים, רעיונות לערבים רומנטיים, ימי הולדת, הפעלות למבוגרים וסיורים בחיק הטבע.

 

אטרקציות מהנות לילדים

ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות מהנות במיוחד לילדים וגם להורים. באתר שלנו תוכלו למצוא עוד שפע של רעיונות והצעות לבלות את ימי החופש בנעימים.

  • חווית האומגה של רפטינג נהר הירדן – כולנו מכירים את החבלים המשתלשלים מעצי האקליפטוס לאורך נהר הירדן שמהם אפשר להתנדנד לתוך המים הקרירים, אך האם אי פעם עשיתם את זה מאומגה באורך 70 מטר? חברת רפטינג נהר הירדן מציעה את החוויה האולטימטיבית לימי הקיץ החמים, גלישה לתוך מי הירדן מאומגה.
  • גלילאה – ממוקמת בחוף חוקוק בשפת הכינרת, גלילאה מציעה חוף שקט להתרגעות למי שאוהב להתמזג עם מי התכלת של הכנרת והאווירה השלווה, אך גם חובבי האקסטים יוכלו למצוא הנאה רבה מהשכרת סירות מנוע, ספורט ימי, מתנפחים ואבובים נגררים ועוד המון כיף שאפשר לעשות רק בכנרת.
  • מיי בייבי כפר ירכא – לונה פארק מקורה בעיצוב שדה תעופה המכיל עשרות מתקנים המיועדים לילדים ותינוקות ובנוסף גם שדרת חנויות נוחות לבגדי ילדים ותינוקות, מזון מהיר ועוד. המקום מתאים לכל מזג אויר ולכל עונת שנה, לימי הולדת או לבילוי משפחתי מהנה ליום שלם של קניות, הנאה ובילוי.
  • מרכז המבקרים אוצר הסת"ם בצפת – חוויה ערכית ומרתקת על עולמם של סופרי הסת"ם הכותבים בכתב יד כתבי קודש כבר אלפי שנים. מרכז המבקרים כולל מסע קסום באמצעות קולנוע רב מימדי הכולל מושבים נעים, חידות ומשחקים וגם מפגש עם סופר סת"ם אשר יציג את אמנותו בפני קהל.
  • במבוק פארק – מתחם קמפינג מדהים המשקיף אל בריכת רם בצפון רמת הגולן. באתר תוכלו למצוא מקררים לשימוש עצמי לאיחסון מזון רגיש לחום ומטבחון מאובזר להכנה עצמית של מנות טריות של מזון, בקתות עץ ואוהלי שינה, עמדות ברביקיו וגריל והמון מקומות ישיבה לפיקניקים בחיק הטבע בנוף עוצר נשימה.

 

לסיכום

באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של רעיונות והצעות לבילוי עם הילדים בחופש, כדי שלא יהיה לכם אף רגע משעמם. באתר תוכלו למצוא מאות פעילויות, טיולים בחיק הטבע, הפעלות אקסטרים וחדרי בריחה, פינות ליטוף ועוד.

ילדים במתקן

 

אולי יעניין אותך גם

חנות
מידע והמלצות לתייר
מה הוא סוכך מסך למרפסת?

המאה העשרים ואחת מאופיינת בעיקר בפריצות דרך טכנולוגיות שמביאות לעולמנו מוצרים חדשים ויעילים מתמיד. כך קרה גם בתחום הסוככים למרפסות וגינות, רמת הסוככים וההצללה שהם

קרא עוד »
כביש
מידע והמלצות לתייר
4 סיבות לעבור לרכב היברידי

הרכבים ההיברידיים הם הדור הלהיט של הרכבים. ולא סתם אנשים מעדיפים לנסוע לטיולים דווקא עם רכב היברידי. לרכב היברידי יתרונות רבים. כאן בכתבה נסקור הסיבות

קרא עוד »
טיול לרומא
מידע והמלצות לתייר
3 המלצות לטיול ברומא

רגע לפני שאתם נוחתים ברומא, אתם צריכים לדעת את ההמלצות החשובות ביותר שישפיעו על הטיול שלכם ויאפשרו לו להיות לא פחות ממושלם. כדי שזה יקרה,

קרא עוד »
המראה
מידע והמלצות לתייר
יש פה מישהו שלא טס?

יש פה מישהו שעוד לא טס, רק מתכנן לטוס, בדיוק חזר מנסיעה ומחפש כבר את הבאה שלו? כי זה באופי שלנו, הישראלים, לחזור מטיסה וישר

קרא עוד »