לוגו
חיפוש

מה הוא סוכך מסך למרפסת?

המאה העשרים ואחת מאופיינת בעיקר בפריצות דרך טכנולוגיות שמביאות לעולמנו מוצרים חדשים ויעילים מתמיד. כך קרה גם בתחום הסוככים למרפסות וגינות, רמת הסוככים וההצללה שהם מספקים גבוהה מאוד, חלקם ממונעים ואי לכך, הפתיחה והסגירה שלהם קלה ביותר. הם עשויים מחומרים חדשים, דקורטיביים ועמידים במיוחד, המייצרים הגנה מעולה מפני גשם, ברד, שלג ורוחות חזקות. מדובר בעולם שלם של מוצרים מבוססי טכנולוגיה, המספקים פתרון מצוין לאלו מכם שמבקשים לשבת במרפסת נעימה, מוצלת בקיץ ואטומה לקור ומים בחורף.

 

סוכך מסך למרפסת לשיפור איכות החיים

סוכך מסך למרפסת הנו התקן בד היוצא מקסטה (חלל סגור ריק), או מתוך עצמו כלומר, הוא מצוי במצב מגולל  כשהוא סגור ונפתח למשטח בד מתוח ועוצמתי. מטרת הסוכך היא להגן על מרפסת הדירה או הווילה מפני משקעים שונים, רוחות חזקות ולכלוכים שונים כדוגמת לשלשת יונים. הסוכך מאפשר לכם לשבת בימי הקיץ החמים במרפסת, תחת הצללה נעימה ומבלי "להתבשל" מרוב חום. כמו כן, בימי החורף, מגן הסוכך מפני גשם, ברד, או שלג וכמובן מפני רוחות חזקות. דבר נוסף שמקנה הסוכך הוא הגנה מסוימת מפני לכלוך המגיע ממקורות סביבתיים שונים וכך, המרפסת שלכם תשמר מוגנת ונקיה.

בניין מגורים

אלו סוככים עושים זאת הכי טוב?

ישנם סוגים שונים ומגוונים של סוככים למרפסות של דירות וגינות פרטיות של בתים. אחד הסוככים הטובים ביותר שישנם הוא סוכך המסך המודרני. מדובר בסוכך קל לתפעול, מורכב מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד לשינויי מזג האוויר והוא מקנה מראה יפה וסגור למרפסת. מכיוון שהסוכך סוגר את המרפסת מסביב, הוא נותן תחושת פרטיות, אותה חלק מהאנשים מאוד אוהבים, ללא שום קשר למצב הטמפרטורה בחוץ ומזג האוויר. סוכך מסך מגיע בשתי אופציות עיקריות שנבדלות רק את בצורת הפתיחה והסגירה שלהן, מנוע חשמלי שמבצע הכל לבד או, מנואלה ידנית שיש לסובב בקלות רבה לפתיחה וסגירה של הסוכך. יש כמובן הבדל במחיר, כאשר הסוכך בעל המנוע החשמלי יקר יותר.

 

יכולות נוספת של סוכך מסך למרפסת

מכיוון שעל סוכך המסך להגן עליכם מפני אור השמש חשוב שתדעו שהבד המיוחד ממנו הוא עשוי, מונע 95 אחוזים מקרני השמש, כך שלמרפסת שלכם תחדורנה קרני שמש בודדות, נעימות ובלתי מזיקות. בנוסף, בד הסוכך מסנן את קרני ה- UV של השמש ומגן על עורכם כאשר אתם ישובים במרפסת. ניתן לגלל את הבד לתוך קסטה מיוחדת ודקורטיבית, דבר המשפר את מראה הסוכך כשהוא סגור ושומר עליו כשהוא אינו בשימוש. סוכך המסך אוטם כמעט לחלוטין את המרפסת מפני חדירת מים, הוא מגן מפני הקור בחורף והחום בקיץ ומייצר טמפרטורה מאוזנת במרפסת לאורך כל השנה ועונותיה המתחלפות.

 

חלקי הסוכך

סוכך מסך מורכב ממסילות אלומיניום, ברגיי נירוסטה בצדדים, קסטה אליה מגולל המסך ובדי מסך מסוגים שונים. מדובר בבדים מתקדמים ועמידים מאוד.

בית

אולי יעניין אותך גם

כביש
מידע והמלצות לתייר
4 סיבות לעבור לרכב היברידי

הרכבים ההיברידיים הם הדור הלהיט של הרכבים. ולא סתם אנשים מעדיפים לנסוע לטיולים דווקא עם רכב היברידי. לרכב היברידי יתרונות רבים. כאן בכתבה נסקור הסיבות

קרא עוד »
טיול לרומא
מידע והמלצות לתייר
3 המלצות לטיול ברומא

רגע לפני שאתם נוחתים ברומא, אתם צריכים לדעת את ההמלצות החשובות ביותר שישפיעו על הטיול שלכם ויאפשרו לו להיות לא פחות ממושלם. כדי שזה יקרה,

קרא עוד »
המראה
מידע והמלצות לתייר
יש פה מישהו שלא טס?

יש פה מישהו שעוד לא טס, רק מתכנן לטוס, בדיוק חזר מנסיעה ומחפש כבר את הבאה שלו? כי זה באופי שלנו, הישראלים, לחזור מטיסה וישר

קרא עוד »