לוגו
חיפוש

לא רק באיטליה – כך תכינו פיצה לא פחות ממושלמת

הגיע הזמן שנגשים את החלומות שלנו. פיצה איכותית בטעם איטלקי היא חלומו של (כמעט) כל אדם שטעם בחייו פיצה ברמה גבוהה ומעוניין לשחזר את החוויה. היכולות שלנו להגיע לטעם הנהדר ההוא לא מתמצות רק במתכון או מצרכים ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם בדרך בה אנחנו אופים את אותה הפיצה. לא סתם מאחורי כל פיצרייה איכותית עומד טאבון שאי אפשר לוותר עליו. במדריך זה נסביר לכם כיצד להכין פיצה לא פחות ממושלמת

 

כיצד להגיע לטעמים של פיצה איכותית?

על מנת להגיע לטעמים איכותיים של פיצה אמיתית שמזכירה את הטעמים באיטליה, עלינו להשתמש בחומרי גלם איכותיים מן הסוג המובחר ביותר. יש להיעזר בגבינות איכותיות, רוטב פיצה מעשה ידנו ובצק שיהיה מורכב מקמח פיצה ייעודי מסוגו. עם זאת, לא כל חומרי הגלם יביאו אתכם לתוצאה המיוחלת של הפיצה המושלמת.

זאת מאחר ומדובר במאכל שצריך לתפוח היטב בחימום בטאבון ולהיות במצב צבירה חם ייחודי מסוגו כדי להגיע לעוצמות הטובות שלו. במקרים כאלה עלינו להשתמש במכשיר טאבון גז לפיצה. טאבון גז לפיצה יכול לגרום לכל פיצה מכל סוג שהיא להפוך לאיכותית בחימום מהיר שלא עולה על עשרים דקות לכל היותר.

 

מה הטאבון מעניק לנו?

אפייה של פיצה בטאבון היא הגורם העיקרי לטעמה המעושן והייחודי. שימו לב כי בכל הפיצריות הגדולות ברחבי העולם תזכו לצפות בטאבון אבנים ישן שמזכיר לנו נשכחות, וזו הסיבה שלא תמיד קל למצוא פיצה איכותית וטעימה. חשיבותו של הטאבון גבוהה בהכנת הפיצה, שכן אפייתו של הבצק היא החלק הכי חשוב בהכנה של הפיצה.

הטאבון שומר על הבצק רך מבפנים וקריספי מבחוץ ולמעשה משמר ומעמיק את הטעם של הגבינה ורוטב העגבניות עליו מבלי להישרף. האפייה הארוכה בתוך אש הלבנים מוסיפה לטעם ולהרגשה הנימוחה של הגבינה הנמסה.

 

סוגי טאבונים קיימים

כיום נפוצים שני סוגי טאבונים עיקריים, טאבון גז וטאבון לבנים. ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בעיקר בדרך ההכנה. למעשה, טאבון גז על פי שמו הוא טאבון העובד על גז ואינו דורש פחמים או הצתת אש עצמאית.

מנגד יש את טאבון הלבנים, שבתוכו האש חיה ונדרש להדליק אותה מבעוד מועד. הבחירה באחד משני הטאבונים צריכה להגיע לאחר שיקולים ארוכים והבנה של מה שנדרש מאיתנו במטבח בזמן הבישול והאפייה. אם אתם אנשים שיותר אוהבים להשתמש בידיים ולהדליק אש, לעמול על הפחמים ולחכות לתוצאה מדויקת של חום – טאבון לבנים ישן-חדש הוא זה שיהפוך את הפיצה שלכם ללא פחות ממושלמת.

אך אם אתם אנשים שמעוניינים בעבודה מהירה וטעימה – טאבון גז הוא הפתרון לכל אחד שמעוניין בפיצה ביתית איכותית עם טעם של פעם וטכנולוגיה של העתיד. כמו כן, טאבון לבנים יותר מומלץ לבעלי ניסיון בפחמים ובאופן כללי במעשנות.

פיצות

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »