לוגו
חיפוש

כך תתכננו את החופשה הכשרה המושלמת!

איזה סוג נופשים אתם? האם אתם מהזן הקרוץ מהחומר ה'יקה' שיודע כבר בחנוכה היכן הוא ב"בין הזמנים" אב או שרגע לפני היציאה לצימר אתם עוד עושים טלפונים כדי למצוא מקום ראוי לשמו? כך או כך וכן בין אם אתם נמנים על הנופשים זוגית, משפחתית או יחד עם כל השבט – המדריך הבא יוכל לעשות לכם סדר ולגרום לחופשה שלכם להיות טובה יותר וכשרה יותר: הפוסט לנופשים בכשרות גבוהה – שווה הצצה.

 

זריזין מקדימין

יש שימחו נמרצות על הקביעה כי חופשה מתוכננת היא חופשה טובה יותר ויצדדו בעוז בעד חופשה ספונטנית שמתארגנת מהרגע להרגע. עם זאת, המציאות בשטח מוכיחה כי דווקא התארגנות מוקדמת מאפשרת חופשה בגמישות גבוהה יותר. בהזמנת צימר מוקדם כל האפשר אתם זכאים להציב את דרישות הסף שלכם ולקבל מענה הולם לגבי מספר סוגי "עקרונות חופשה".

עקרונות חופשה

סוגי עקרונות חופשה אפשריים

  • גודל השטח ומספר חדרים
  • אופי הצימר/דירת האירוח
  • עמידה על עקרונות רוחניים ללא ויתור על קוצו של יוד
  • עמידה במסגרת תקציב
  • מיקום מדויק
  • רמת ניקיון וטיפוח
  • מתקנים נלווים (בריכה, ג'קוזי)
  • ועוד

אנשי הדקה ה-90 כבר נדרשים להתפשר על חלק מהבקשות כאשר ההיצע קטן ומטבע הדברים לא סביר למצוא צימר חלומות על פי תפריט מדויק. זאת הסיבה שחופשה מתוכננת יכולה להיות גמישה יותר וזו אינה סתירה: בהתםא לתנאי אירוח מעולים ומיקום נכון על גבי המפה, ניתן להגדיר מחדש לפי צורך מסלולים ותוכניות וזאת מבלי לקרוע את הכיס, להתפשר על עקרונות של כשרות או להזדקק לנסיעות ארוכות ומתישות.

 

בני תורה גם בחופשה

ההגדרה של בן תורה מחייבת ומזכה את היהודי ירא השם גם בנופש, לנהוג לפי ההלכה תוך הקפדה על קוצו של יוד. כך נופשים רבים יסננו בקפידה אתרים שומרי שבת בלבד, צימרים לחרדים בעלי חיבור לגנרטור עבור נופש בשבת שלא לומר: שמירה על גדרי הצניעות וקרבת מקום לבית כנסת, מקווה, צרכנייה כשרה ועוד.

אם בעבר למצוא צימר העונה על כל דרישות ההלכה לרבות חומרות והנהגות, היה משימה מורכבת, הרי שכיום, באמצעות אתר "כוכב הנופש" ניתן לאתר מבעוד מועד את דירת האירוח/הצימר המושלם לנופש החרדי בכשרות מהודרת וברמת אירוח בלתי מתפשרת. כוכב הנופש: הכירו את הפלטפורמה שלכם לאיתור הצימר המושלם:

בני תורה

כוכב הנופש: חופשה מושלמת למהדרין מן המהדרין

אתר כוכב הנופש, מזמין אתכם, נופשים בעלי דרישות גבוהות מכל בחינה, ליהנות מפלטפורמת הזמנות קלה ונוחה של צימרים לחרדים בצפון ובכל חלקי הארץ. באמצעות ממשק ידידותי למשתמש תוכלו להגדיר במדויק את הנופש הרצוי לרבות: אזור בארץ, אופי הנופש, מספר מיטות, מספר חדרים, בריכה, ג'קוזי, גנרטור וכל החשוב לכם לחופשה 'כמו שכתוב'.

אז קדימה, זה הזמן לבחור את תנאי הנופש המושלמים ולהזמין חופשה בקליק באתר של הנופשים החרדיים.

נופשים

אולי יעניין אותך גם