לוגו
חיפוש

כך תפנקו את כלבכם לפני שאתם טסים לחו"ל!

ייסורי המצפון שחווים בעלי כלבים שסוגרים טיסה לחו"ל הם טבעיים לחלוטין. שכן, זה ברור שהכלב יישאר בארץ וימתין בכל רגע נתון לחזרתם של בעליו הביתה. מי שמכירים בתרחיש זה מקרוב צריכים לדעת שיש דרך להתמודד עם המצב באופן מיטבי. הישארו כאן ותגלו את הטיפים שיאפשרו לכם לפנק את הכלב שלכם, כדי שזה יוכל להעביר את זמן ההמתנה בנעימים.

 

תשריינו לו מקום בטוח ומוכר

תימנעו מהעברת הכלב לפנסיון שהוא לא שהה בו בעבר. שכן, מצב שכזה עלול להוביל להתפתחות של טראומה. הכלב הרי לא יבין לאן אתם הולכים ומתי תחזרו. לכן, עדיף לשכן אותו במקום בטוח שמוכר לו. מדובר למשל בבית של השכנים, בית ההורים, דירת שותפים של חברים ועוד.

אם יש לכם דוגיסיטר שמכיר את הכלב מזה זמן מה, תוכלו פשוט להציע לו להשתכן אצלכם בבית ולהישאר עם הכלב עד שתחזרו. זה השלב הראשון שיאפשר לכלב שלכם להרגיש בטוח ומוגן. לאחר שתיישמו את הטיפ הזה, תוכלו לקבל טיפים נוספים שיביאו לפינוק מיטבי שמגיע לכל כלב שנמצא ללא בעליו.

תשריינו לו מקום בטוח ומוכר

תקנו לו את החטיפים שהוא אוהב

סביר להניח שיש כמה חטיפים שאהובים על הכלב שלכם במיוחד. אם כך, עליכם לגשת אל חנות חיות מומלצת ומקוונת שתאפשר לכם לבצע רכישה של החטיפים הללו בקלות. ראוי לציין שיש מספר סיבות שמובילות אותנו להתעקש על רכישה בחנות מסוג זה, למשל:

  • כך תהיו בטוחים שמדובר בחטיפים מקוריים
  • תוכלו לקבל את ההזמנה עד פתח הבית
  • יתאפשר לכם לדעת מראש את מועד קבלת המשלוח (כדי שזה לא יגיע לאחר מועד הטיסה)

 

תדאגו לתספורת

זה ידוע שתספורת איכותית שמתבצעת על ידי ספר מקצועי שעובד בתוך מספרת כלבים משפרת את מצב רוחו של הכלב. לכן, מומלץ לבצע תספורת שכזו לפני שאתם טסים לחו"ל. חשוב שתדעו שיש סיבה נוספת שמובילה אותנו להציע לכם את הטיפ הזה והיא נוגעת לעניין הנוחות. אתם רוצים להיות בטוחים בכך שהכלב שלכם לא יצטרך לבצע שינויים דרמטיים (כמו תספורת) בזמן שאתם לא כאן. כך שביצוע תספורת בשלב מקדים, יאפשר לכם לטוס בראש שקט.

תדאגו לתספורת

תערכו בדיקות רפואיות שגרתיות

תאמינו לנו, אתם לא רוצים לגלות במהלך החופשה שלכם שהכלב זקוק לביצוע בדיקות רפואיות שגרתיות. שכן, מדובר בפעולה שמומלץ לבצע כשאתם נוכחים במקום. לכן, אנו ממליצים ליצור קשר עם המרפאה הווטרינרית ולבדוק אם ישנם חיסונים תקופתיים או בדיקות שיניים שצריכות להתבצע בתקופה הקרובה. אם כן, תקדימו את הטיפול ותבצעו אותו לפחות שבוע לפני הטיסה.

 

לסיום

אלה היו 4 הדרכים הטובות ביותר שיאפשרו לכם לפנק את הכלב רגע לפני שתעלו על המטוס לחו"ל. כעת יש לכם את כל המידע הדרוש, כך שתצטרכו רק ליישם את הטיפים הללו וליהנות מהחופשה שחלמתם עליה.

כך תפנקו את כלבכם לפני שאתם טסים לחול!

אולי יעניין אותך גם

חנות
מידע והמלצות לתייר
מה הוא סוכך מסך למרפסת?

המאה העשרים ואחת מאופיינת בעיקר בפריצות דרך טכנולוגיות שמביאות לעולמנו מוצרים חדשים ויעילים מתמיד. כך קרה גם בתחום הסוככים למרפסות וגינות, רמת הסוככים וההצללה שהם

קרא עוד »
כביש
מידע והמלצות לתייר
4 סיבות לעבור לרכב היברידי

הרכבים ההיברידיים הם הדור הלהיט של הרכבים. ולא סתם אנשים מעדיפים לנסוע לטיולים דווקא עם רכב היברידי. לרכב היברידי יתרונות רבים. כאן בכתבה נסקור הסיבות

קרא עוד »
טיול לרומא
מידע והמלצות לתייר
3 המלצות לטיול ברומא

רגע לפני שאתם נוחתים ברומא, אתם צריכים לדעת את ההמלצות החשובות ביותר שישפיעו על הטיול שלכם ויאפשרו לו להיות לא פחות ממושלם. כדי שזה יקרה,

קרא עוד »
המראה
מידע והמלצות לתייר
יש פה מישהו שלא טס?

יש פה מישהו שעוד לא טס, רק מתכנן לטוס, בדיוק חזר מנסיעה ומחפש כבר את הבאה שלו? כי זה באופי שלנו, הישראלים, לחזור מטיסה וישר

קרא עוד »