לוגו
חיפוש

הפלגות שייט של חברות בינלאומיות היוצאות ממיאמי לקריביים

מיאמי, בירת הקרוזים הבינלאומית. בעבר נחשבה העיר ליעד מפנק לחופשת בטן גב, כיום עיקר התיירות בעיר מתמקד בהפלגות שייט תענוגות. למעלה מ-5 מיליון איש עוברים יוצאים מכאן מדי שנה לקרוזים! היעד הפופולרי ביותר הוא כמובן הקריביים.

 

אלו חברות בינלאומיות מוציאות קרוזים ממיאמי לקריביים?

כמעט כל חברת שייט בינלאומית שמכבדת את עצמה, מפעילה קרוזים ממיאמי לקריביים. זהו אחד הקווים הפופולריים והאטרקטיביים ביותר.

בין השאר, נמצא כאן הפלגות של חברת רויאל קריביאן, (NCL(Norwegian Cruise Line, וגם MSC וסלבריטי קרוזים. אלו הם מותגי שייט בינלאומיים, המספקים חווית אירוח באנייה שהיא חלום בפני עצמו.

 

למה הפלגות שייט יוצאות דווקא ממיאמי?

עיר של חופים שטופי שמש, המשקיפים לחופים הלבנים של הים הקריבי. נמלים מודרניים, ו-5 מיליון תיירים שעוברים בהם מדי שנה בדרכם לשלל קרוזים ממיאמי – בירת הקרוזים העולמית!

 

מהם היעדים הפופולריים ביותר של חברות בינ"ל?

שייט לקריביים ממיאמי הוא המסלול הפופולרי ביותר. חלק מהקרוזים הללו עוברים גם במקסיקו ובערים צפוניות של אמריקה הדרומית (כמו קוזומל וקוסטה מאיה). קרוזים אחרים מפליגים ישירות למקסיקו או לאיי הבהאמס, שמצויים מזרחית לפלורידה.

כעת, נפרט מעט על יעדי שייט פופולריים.

 

–        הקריביים המערביים: גן עדן של ספורט ימי

תחנות עצירה פופולריות כוללות את איי קיימן, ג'מייקה, וגם מדינות באמריקה התיכונה כמו מקסיקו וגוואטמלה. הפלגות רבות כוללות גם את הקריביים הדרומיים ועוברות במדינות בצפון אמריקה הדרומית כמו קוסטה מאיה וקוזומל.

 

–        הקריביים המזרחיים: שקט ורגוע

תחנות עצירה פופולריות הן האנטיליים ההולנדיים, אנטיגואה וטורטולה. בנוסף, יש הפלגות שעוברות גם בהאיטי, פוארטו ריקו ואיי הבהאמס.

 

–        הקריביים הדרומיים: יופי עוצר נשימה

בין תחנות העצירה הפופולריות נמצא כאן את ארובה, ווילמסטאד, טובאגו וברבדוס. הנופים אקזוטיים ביותר, והמחירים פעמים רבות נמוכים יחסית לאזורים אחרים בקריביים.

 

חווית האירוח במלונות הצפים – סליחה, באוניות

בטיול שייט, האונייה היא הבית שלכם. לא בית שאפשר פתאום להתחרט ולרדת ממנו… כדי שלא תרצו לעשות את זה (בינינו, גם אחרי שהטיול ייגמר – נראה אתכם יורדים!), חברות השייט הבינלאומיות מנהיגות סטנדרטים של יוקרה מלונאית חסרת תקדים.

האונייה היא מלון צף, ריזורט ענק, אם תרצו. הארכיטקטורה לרוב מורכבת מחדרי הנוסעים, המוקפים בסיפונים (תודו שזו אחלה מרפסת!!!). פנימה יותר במרכז האונייה מצויים מרכזי בידור, ספורט ואטרקציות. כן כן, כמו שאתם שומעים.

מרכזי הבילוי באונייה כוללים ה-כ-ל. כל מה שצריך כדי להנות מכל רגע על הים, נוסף לאופציה לקפוץ לסיפון ולהתמכר לנוף ולאוויר. זה כולל:

  • קולינריה: מסעדות קונספט , ברים מלהיבים וקפיטריות מפנקות
  • ספורט: מתקני ספורט, מסלולי ריצה ובריכות שחייה
  • ספא: מתחמי ספא וח'מאם
  • בידור ותרבות: קולנוע ותיאטרון, מופעים מלהיבים לילדים ולמבוגרים
  • שופינג: חנויות אופנה ומזכרות, חנויות יוקרה ועוד הרבה יותר

בקיצור, כל מה שצריך כדי ליצור פרפקשן של חוויה.

ספינה

 

אולי יעניין אותך גם

חנות
מידע והמלצות לתייר
מה הוא סוכך מסך למרפסת?

המאה העשרים ואחת מאופיינת בעיקר בפריצות דרך טכנולוגיות שמביאות לעולמנו מוצרים חדשים ויעילים מתמיד. כך קרה גם בתחום הסוככים למרפסות וגינות, רמת הסוככים וההצללה שהם

קרא עוד »
כביש
מידע והמלצות לתייר
4 סיבות לעבור לרכב היברידי

הרכבים ההיברידיים הם הדור הלהיט של הרכבים. ולא סתם אנשים מעדיפים לנסוע לטיולים דווקא עם רכב היברידי. לרכב היברידי יתרונות רבים. כאן בכתבה נסקור הסיבות

קרא עוד »
טיול לרומא
מידע והמלצות לתייר
3 המלצות לטיול ברומא

רגע לפני שאתם נוחתים ברומא, אתם צריכים לדעת את ההמלצות החשובות ביותר שישפיעו על הטיול שלכם ויאפשרו לו להיות לא פחות ממושלם. כדי שזה יקרה,

קרא עוד »
המראה
מידע והמלצות לתייר
יש פה מישהו שלא טס?

יש פה מישהו שעוד לא טס, רק מתכנן לטוס, בדיוק חזר מנסיעה ומחפש כבר את הבאה שלו? כי זה באופי שלנו, הישראלים, לחזור מטיסה וישר

קרא עוד »