לוגו
חיפוש

מהם המקומות הכי שווים לאכול בהם באמסטרדם

מתכננים לנחות באמסטרדם בקרוב? אולי אתם כבר שם והבטן מקרקרת? רגע לפני שתחטפו משהו קטן לנשנש מהמיני בר של המלון, כדאי שתקראו את המדריך שלנו שיגלה לכם את כל המקומות הכי שווים שאתם חייבים לאכול בהם באמסטרדם.

אז תשמרו על קיבה ריקה ובוא נתחיל בסיור קולינרי:

 

  1. פנקייק בייקרי

כל תייר יוכל להסביר לכם איך מגיעים לבית הפנקייק הטעים ביותר שתוכלו למצוא באמסטרדם. כדאי שתדעו שמדובר במקום וותיק שנפתח אי שם, לפני יותר מ-30 שנה, בשנת 1980. הבעלים של המקום שנוכח שם עד היום, פתח את המסעדה כמקום קטן וצנוע, ועם הזמן, המסעדה גדלה ונהייתה פופולרית יותר ויותר. היום, היא נחשבת למסעדת הפנקייק הטובה והמוכרת ביותר ולא רק באמסטרדם, אלא בעולם כולו.

 

  1. טוסטאבל

אם אתם עוברים במקרה בשוק הפרחים המפורסם של אמסטרדם, אתם חייבים לעצור בטוסטאבל. תוכלו למצוא שם מגוון רחב של טוסטים מפנקים שמגיעים ב-3 שכבות (מתאים לאנשים רעבים במיוחד, אבל לא רק). אם אתם טבעונים או צמחונים, זה המקום המתאים ביותר עבורכם, שכן יש במסעדה תפריט שמתאים לאורח החיים שלכם. אם אתם ישנים במלון שלא מציע ארוחת בוקר, אנו ממליצים לבקר במקום בשעות הבוקר וליהנות מארוחת בוקר מפנקת במיוחד.

 

  1. קרניבור סמוק

אם אתם צמחונים או טבעוניים, זה הזמן לדלג על האפשרות הזו. מצטערים, אבל אי אפשר לדבר על אוכל ולא להציג בפניכם את המקום הכי שווה לאכול בו בשר באמסטרדם. שימו לב, מדובר כאן במסעדת בשרים מיוחדת ולא במקום רגיל.  השף של המסעדה מעשן את הבשר במשך כמה שעות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בבשר ייחודי וטעים באופן שיוצא מגדר הרגיל.

 

  1. מומו

אוהבים אוכל אסייתי? מצוין! יש מקום בשבילכם במומו. מדובר במסעדה האסייתית הראשונה באמסטרדם ובטח לא תופתעו לשמוע שהיא שייכת לישראלי. המסעדה מוגדרת על ידי ישראלים רבים כ"המקום הכי שווה לאכול בו סושי", אבל לא רק ישראלים בוחרים במומו. המסעדה פופולרית גם בקרב המקומיים. במסעדה תוכלו לפגוש מנות ייחודיות שקיבלו לא מעט פרסים, מקומיים ותיירים אניני טעם. בקיצור, תכינו את בגדי היציאה שלכם ותשריינו ערב אחד למנות אסייתיות.

 

  1. ליאון נואר

חכם סיני אמר פעם שאוכל טוב צריך להיות מוגש עם אלכוהול טוב. אם אתם מסכימים עם האמרה הזו, אתם צריכים להגיע לאריה השחור (כלומר, לליאו נואר). מדובר בבר קוקטיילים ומסעדה. במקום יוגשו לכם מנות צרפתיות עם אוכל טעים ואווירה ביתית וחמימה. אם אתם מגיעים לאזור בימי הקיץ החמימים, כדאי שתתיישבו על המרפסת שנמצאת בחלק האחורי של המסעדה. שם תוכלו להשקיף על התעלה וליהנות מאוכל גורמה וקוקטיילים מיוחדים.

אלו היו המקומות הכי שווים שאתם צריכים לאכול בהם באמסטרדם. עכשיו, נותר לנו רק לאחל לכם שיהיה בתיאבון!

עגם

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מגוון
אטרקציות בחו"ל
אז מה אוכלים עכשיו?

מה קורה כשמשלבים בין שתי האהבות הגדולות של ישראלים – אוכל וטיולים? האמת, יוצאים דברים טובים ממש. אז חשבנו שאת הטיול אתם תמציאו לבד ואנחנו

קרא עוד »