לוגו
חיפוש

הכירו את המשכיר – פורטל דירות הנופש לשבתות וחגים לחרדים

מחפשים דירה לשבת או לחג? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על השכרת דירות נופש לשבתות וחגים עבור המגזר החרדי. אז אם עוד לא שמעתם על המשכיר – המשיכו לקרוא!

 

מי צריך להשכיר דירה לשבת?

אם אתם חלק מהמגזר החרדי, ודאי מצאתם אתם עצמכם במצב שבו אתם זקוקים להשכיר דירה במיוחד בשבת או בחגים. אחת הסיבות המרכזיות בגינם אנשים מהמגזר החרדי מחפשים דירות להשכרה לשבת היא למטרת נופש. לעיתים אנשים מחפשים לשנות אוירה ולהעביר את השבת בדירה בצפון הארץ כאשר בין הערים המרכזיות שניתן לעשות זאת מצויות צפת, מירון וטבריה משום שהן ערים מועדפות בקרב הציבור החרדי. אז אם עוד לא שמעתם על המשכיר על מנת לתת מענה לצורך זה, כדאי שתשמעו עוד.

סיבה נוספת להשכרת דירת נופש לחרדים היא יציאה לחג. בניגוד להשכרת דירה לשבת, מדובר במקרה זה בהשכרת דירה שלא למטרת נופש. בשל כך, מדובר לרוב הביקוש להשכרת דירות לצורך בילוי החג נעשה באזורי ירושלים ובני ברק. כמו כן, איזור מבוקש נוסף להשכרת דירות נעשה גם באיזורים הקרובים לאדמו"ר והקהילה.

לשכור דירה לשבת

מה ההבדל בין דירה למטרות אירוח לשבת לבין דירה למטרת נופש במגזר החרדי?

במקרה של דירה למטרות אירוח לשבת, הצורך של המשכירים הינו להתרענן ולשנות אוירה ולכן הביקוש עבור דירות אלו הינו דירות ברמה גבוהה יותר. לעומת זאת, בדירות למטרות חג החשיבות היא יותר עבור הקרבה לקהילה ולחצר האדמו"ר ופחות לרווחת הדירה עצמה ולכן לא מדובר בסטנדרטים גבוהים כמו בדירת נופש.

 

האם ניתן להתגורר בדירה במהלך כל השבוע?

הכלל הבסיסי בדירת נופש הוא עמידה ביעודה המקורי לשמש עבור נופש בלבד. הסיבה לכך היא למעשה העובדה שבדרך כלל דירה המשמשת למגורים מוחזקת ברמה נמוכה יותר ביחס לדירה המשמשת לנופש עבור המגזר החרדי. עם זאת, קיימת אפשרות להשכיר את הדירה לשבוע שלם עבור מטרת נופש אך חלק מהנופשים עשויים לבחור דירות שלא מיועדות למטרות מגורים.

לשכור דירה לשבת

כמה זמן מראש ניתן להזמין את דירת הנופש?

כיצד תוכלו לדעת אם הדירה צפויה להיות פנויה בתאריך השאתם רוצים? רוב הנופשים יעדיפו לשריין את התאריך מראש. לשם כך, חשוב שתשימו לב לתאריכים שבהם צפוי להיות עומס רק יותר של נופשים ולנסות לסגור בהתאם את הדירה מראש. ככל שתקדימו לשמור מקום עבור התאריכים שאתם רוצים כך גדל הסיכוי שהתאריכים אכן יהיו פנויים עבורכם.

 

לסיכום,

אם אתם מחפשים דירה לנופש עבור המגזר החרדי – כדאי שתתנו הצצה באתר המשכיר. באתר תוכלו למצוא את כל הדירות הייעודיות עבור המגזר החרדי הן למטרות נופש והן למטרות חג. זכרו כי דירות נופש נהנות מסטנדרט גבוה יותר של תחזוקה לעומת דירות ייעודיות לחג שמאפיינות יותר במיקום שלהן הקרוב לקהילה ולאדמו"ר.

לשכור דירה לשבת

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »