לוגו
חיפוש

4 החופים הכי יפים בתאילנד

שום דבר לא מכין אתכם לתחושה שתעבור לכם בגוף ברגע הזה שבו אתם מתקרבים אל קו החוף ונגלה אל מול עינכם החוף הכי יפה שראיתם בחיים.

זו תחושה עילאית, כזו שגורמת לכל אחד ואחת מאתנו להרגיש זרמים בגוף, להתרגש ולהרגיש בעוצמה מקסימלית את תחושת החופש הכי נעימה בעולם.

כדי שתוכלו לחוות את החוויות האלו, אתם צריכים לדעת מהם החופים הכי יפים בתאילנד.

אם טרם הכרתם אותם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את 4 החופים הללו:

 

  1. חוף נוי NUY BEACH

אי אפשר להגיע לתאילנד ולא לעבור בחוף נוי שנמצא בקו פי-פי. יכול להיות שטיילתם כבר בתאילנד ואתם מכירים את האי, אבל לא בטוח ששמעתם על החוף הזה. החוף מתאים למי מכם שמחפשים לא רק יופי ומים צלולים, אלא גם הרים עצומים, עצי דקלים שנשפכים אל כיוון המים, שקט והרגשה של ניתוק מהעולם. חוף נוי יאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות הללו. שם תוכלו למצוא מפרץ קטן שנמצא מדרום למפרץ לאנה (שאולי מוכר לכם קצת יותר) שנמצא על החוף המערבי של קו פי-פי דון. חשוב לציין שאם אתם מחפשים חוף גדול, זה לא המקום עבורכם. אין מדובר כאן בחוף ענק, בדומה לחופים שאולי ביקרתם בהם בעבר, אלא בחוף אינטימי. אם אתם רוצים להגיע לחוף עוד יותר פרטי, תוכלו לקחת סירת לונג-טייל שתביא אתכם לשם.

 

  1. חוף באן תאי BAN TAI BEACH

חוף באן תאי נמצא בקו סמוי. אם ביקרתם שם בעבר, אתם בטח יודעים שהאזור נחשב להומה באזורים מסוימים. בכל זאת, מדובר באחד מהאיים הגדולים ביותר בתאילנד. אם תרצו להגיע לחוף שקט באי, אתם צריכים לנסוע לכפר שנקרא מאנם ולאחר מכן, תוכלו להמשיך אל רצועת החוף של באן תאי שנמצאת בין שתי רצועות חוף. האחת באנג פו והשנייה, מאנם. תוכלו למצוא על החוף בונגלו, אבל אל תטעו, אין מדובר כאן בחוף רועש. מדובר ברצועת חוף יפה וייחודית עם נוף פתוח ומזמין ושקט, המון שקט.

 

  1. חוף טובאק TUBAAK BEACH

מחפשים חוף עם נופים קצת אחרים? חוף טובאק יספק לכם זאת. בניגוד לחופים הקודמים שציינו, זהו חוף ארוך מאוד. חוף טובאק צופה אל רכס הרים, כך שאתם יכולים למצוא את הפינה המתאימה לכם וליהנות לא רק מנוף ייחודי וירוק, אלא גם במקום שקט. החוף נמצא מצפון לאאו נאנג, שם תוכלו ליהנות ממקום מבודד עם נוף יוצא דופן.

 

  1. קו פרה תונג KOH PHEA THONG

אף פעם לא הייתם באפריקה והייתם רוצים לראות את הנופים שיש לה להציע? אתם לא צריכים ללכת רחוק. פשוט תיסעו על חוף קו פרה תונג. מדובר בחוף מבודד בעל מראה של סוואנה. אמנם תצטרכו לישון בתנאים כמו באפריקה, אבל הנוף שווה את זה.

קוף

 

אולי יעניין אותך גם

מיטה זוגית
טיולים בחו"ל
10 טיפים למטייל בסיני

אם אתם מחפשים יעד קרוב, זול וכיפי – סיני הוא המקום המושלם! נופים, אטרקציות, חושות, מלונות יוקרה ומחירים אטרקטיביים… אבל לפני שאתם אורזים תיק –

קרא עוד »
דגל אירלנד
טיולים בחו"ל
רילוקשיין בריא

האחח המילה המתוקה רילוקשיין. כן, בואו נהיה כנים, כל אדם חשב על העניין לפחות פעם אחת. אבל מרביתנו עוזבים את המחשבה במהרה, שכן מדובר בעניין

קרא עוד »
כלי טייס
טיולים בחו"ל
מחפשים את הקיץ

תגידו לנו, לאן הכי הגיוני לטוס בזמן שאצלנו קר וגשום ומחשיך מוקדם ובאופן כללי מתחשק לנו בעיקר לשבת בבית, מכוסים בשמיכה ולשתות שוקו עם מרשמלו

קרא עוד »
חדר
טיולים בחו"ל
נווה מדבר באמצע שום מקום

את כל אזור סיני, ניתן להגדיר במילה אחת – קסום. מרחק נסיעה כה קצר מהארץ ומרגיש, כאילו הגענו ליקום מקביל, שבו קצב החיים שונה שנות

קרא עוד »