לוגו
חיפוש

הוצאת ויזה – מתי צריך תרגום מסמכים על ידי נוטריון?

מתכננים להוציא ויזה במדינה זרה? לשם כך תצטרכו מספר מסמכים מתורגמים. האם ניתן לתרגם מסמכים משפטיים לבד? או שחייב להשתמש בשירותיו של נוטריון? מה תפקידו של הנוטריון ומה המחירים של תרגום מסמכים שונים?

 

תרגום עבור הוצאת ויזה

תהליך הוצאת הויזה אינו תהליך פשוט ומתלווים עליו מסמכים רבים שיש לצרף בשפה המתאימה עם אישור נוטריון. בכל מקרה עבור הוצאת ויזה מומלץ להיעזר בעורך דין כיוון שהוצאת הויזה תלויה במשתנים רבים שכדאי להכיר אותם ואת המערכת מקרוב על מנת להצליח לקבל את האישורים המתאימים. במקרה של ויזה או דרכון זר מומלץ להעזר בשירותיו של נוטריון בקרית אונו.

 

מה היתרונות של נוטריון

ראשית כל נסביר מיהו נוטריון, נוטריון הוא עורך דין בעל סמכות משפטית נוספת אשר מתירה לו לאשר ולהנפיק מסמכים משפטיים רבים. הנוטריון מוכר על ידי כל הגופים הרשמיים והמשפטים בארץ ובחו"ל והוא מהווה גוף בעל אמינות גבוהה. עיקר התפקיד שלו הוא מתן תוקף, סמכות ואמינות לכל מסמך בעל החותמת שלו. מלבד אישור וחתימה נוטריון גם מורשה לתרגם מסמכים ולהעניק להם את החתימה שלו כמסמך מתורגם בצורה אמינה וישירה כלפיי המקור.

 

למה כדאי לשכור את שירותיו של נוטריון עבור הוצאת ויזה

עבור הוצאת ויזה תצטרכו לתרגם מסמכים רבים שמעידים על הקשר שלכם עם המדינה שאליה אתם רוצים לעבור אם מבחינת משפחה, נישואין, עבודה או כל דבר אחר. עבור התהליך ייתכן שתצטרכו מסמכים כמו תעודת לידה, אישורים, מצב כלכלי ועוד. את אלו תצטרכו לתרגם לשפה אנגלית או שפת המדינה הרלוונטית ולקבל על התרגום את חתימת הנוטריון לכן בשבילך לא לעשות עבודה כפולה ולשלם כפול מומלץ לקחת ליווי של עורך דין שהינו גם נוטריון לתהליך זה.

 

מה חשוב לדעת על הוצאת ויזה

  1. הגדרת לוח זמנים – הוצאת ויזה יכולה להיות משהו שנדרש לעשות בדחיפות לקראת תור שנקבע או במקרים אחרים, כדאי לבדוק עם הנוטריון שבחרתם שיוכל לעמוד במועד בו המסמך צריך להיות מתורגם, חתום ומוגש.
  2. ניסיון קודם – מומלץ לבחור נוטריון בעל ניסיון שמכיר את אופי התרגומים לויזה – ניסוח נכון יכול להועיל רבות עבור קבלת תשובה חיובית לויזה.
  3. שליטה מלאה בשפה – אם הינכם מתבקשים לתרגם את המסמכים לשפה זרה וודאו שהנוטריון בקיא ומוסמך לתרגם בה ואם לא הוא יוכל להעזר במתורגמן מקצועי לאותה השפה אשר יצהיר על אמינות התרגום והנוטריון יחתום.

 

לסיכום

הוצאת ויזה כמו כל תהליך בירוקטי יכול להיות ארוך ומייגע בטח שהתורים תמיד ארוכים ומלאים והציפייה גדולה, לכן מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של נוטריון שמנוסה בתחום ולא לנסות לחסוך את העלויות ולנסות להגיש לבדכם כיוון שרוב מי שמנסה כך נוטש את התהליך באמצע.

חותמת

 

אולי יעניין אותך גם

חנות
מידע והמלצות לתייר
מה הוא סוכך מסך למרפסת?

המאה העשרים ואחת מאופיינת בעיקר בפריצות דרך טכנולוגיות שמביאות לעולמנו מוצרים חדשים ויעילים מתמיד. כך קרה גם בתחום הסוככים למרפסות וגינות, רמת הסוככים וההצללה שהם

קרא עוד »
כביש
מידע והמלצות לתייר
4 סיבות לעבור לרכב היברידי

הרכבים ההיברידיים הם הדור הלהיט של הרכבים. ולא סתם אנשים מעדיפים לנסוע לטיולים דווקא עם רכב היברידי. לרכב היברידי יתרונות רבים. כאן בכתבה נסקור הסיבות

קרא עוד »
טיול לרומא
מידע והמלצות לתייר
3 המלצות לטיול ברומא

רגע לפני שאתם נוחתים ברומא, אתם צריכים לדעת את ההמלצות החשובות ביותר שישפיעו על הטיול שלכם ויאפשרו לו להיות לא פחות ממושלם. כדי שזה יקרה,

קרא עוד »
המראה
מידע והמלצות לתייר
יש פה מישהו שלא טס?

יש פה מישהו שעוד לא טס, רק מתכנן לטוס, בדיוק חזר מנסיעה ומחפש כבר את הבאה שלו? כי זה באופי שלנו, הישראלים, לחזור מטיסה וישר

קרא עוד »