לוגו
חיפוש

האם יש הבדל בין אטרקציות עם ילדים בדובאי לבין אטרקציות למבוגרים

מתכננים חופשה בדובאי? מבולבלים משפע האטקרציות וממגוון הפעילויות? תנו לנו לעזור לכם לעשות סדר. דובאי מציעה למבקרים שלה חוויה ייחודית שכמותה אין עוד בשום מקום אחר. לצד פארקי מים וגני שעשועים מן המובילים בעולם, מופעי ספקטקיולר מדהימים וספארי מדברי, יש בדובאי גם מוזיאונים מושקעים, מסעדות פאר וקניונים מפוארים וכמובן שאי אפשר בלי חיי לילה סוערים ומועדונים שווים.

 

מה מציעה דובאי לתיירים?

דובאי מרכזת בשטחה מגוון נרחב של אטרקציות בנושאים שונים, כך שבין אם אתם מעוניינים לחוות את  העיר לבדכם או שאולי תעדיפו לחוות את דובאי עם ילדים תוכלו למצוא את האתרים המתאימים ביותר על פי התאמת גיל וטעם אישי. מומלץ לבדוק עוד בארץ מהם שעות הפעילות, המחירים וכל דבר נוסף שחשוב לכם. בדרך זו תהיו בטוחים שהאתר מתאים לכם, וכל מה שיישאר לכם לעשות זה פשוט ליהנות.

 

אני מתכננת נסיעה משפחתית עם הילדים

אין הרבה מקומות שמתאימים כמו דובאי למשפחות . אם אתם משפחה חובבת רכבות הרים בקרו באי.אמ.ג׳י פארק אוף אדוונצ׳רס שמציע ארבעה מתחמים ענקיים של מתקני לונה פארק, אם אתם יותר משפחה של פארק אקסטרימי בקרו בוילד ואדי, ואם ארמונות מן החלומות הם המיקום המועדף עליכם, בקרו בארמון אמיראטס אשר באבו דאבי הסמוכה.

 

אני נוסע לבדי לנסיעת עסקים, האם אמצא מה לעשות שם?

וודאי! בין אם תחומי העניין שלך כוללים תרבות, אמנות ואדריכלות או שתעדיף טיול רגוע לאורך חוף הים על פני צניחה חופשית, בדובאי תמצא בדיוק את מה שאתה מחפש. יום פנוי בנסיעת עסקים יכול להתאים לקניות או סיור במוזיאון פרארי, וכשהערב יורד נפתחים מועדוני הלילה המפוארים אשר מציעים לתיירים לילה מלא בחוויות.

 

אני בדרך כלל מעדיף מסעדה טובה על פני בילוי בקניון

בדובאי מסעדות שף יוקרתיות רבות ומגוונות מן המטבח הטורקי, האסיאתי, הצרפתי והאיטלקי, ויש ביניהן המדורגות בין חמישים המסעדות הטובות בעולם. חלקן מציעות אטרקציות נוספות כגון נוף עוצר נשימה של שמיים פתוחים כמו ב״מסעדה בשמיים״ או חוויה קולינרית אותנטית כמו במסעדת ״אל בורו טוסקן קיצ׳ן״ שמגישה מנות בעבודת יד.

 

מה לגבי טבע?

דובאי מוקפת דיונות זהובות וחופי ים מקסימים, אך אם השמש החמה גורמת לכם להתגעגע למשב רוח קריר תוכלו לבקר בכוכב הלכת הירוק, פארק שכולו יער גשם, או אולי באקווריום אטלנטיס המכיל עשרות אלפי מינים של יצורים ימיים, לסייר בגן הפרפרים או לצפות במופע דולפינים מרהיב.

 

לסיכום

דובאי שופעת אטרקציות, אתרים ופעילויות במגוון גדול מאד. כדאי מאד ללמוד להכיר אותה טרם הנסיעה, לבחור את האתרים שעשויים להתאים לכם מבחינת הגיל והטעם על מנת שהחופשה שתכננתם תענה על הציפיות שלכם ואף יותר מכך.

דובאי עם ילדים

אולי יעניין אותך גם

אוכל מגוון
אטרקציות בחו"ל
אז מה אוכלים עכשיו?

מה קורה כשמשלבים בין שתי האהבות הגדולות של ישראלים – אוכל וטיולים? האמת, יוצאים דברים טובים ממש. אז חשבנו שאת הטיול אתם תמציאו לבד ואנחנו

קרא עוד »