לוגו
חיפוש

גן עדן עלי אדמות – הכירו את צ'אנג מאי

כל מי שהיה שם יגיד לכם גם מתוך שינה שמדובר בגן עדן עלי אדמות. שכן, מדובר ביעד שאסור לכם לפספס. כדי שתוכלו לדעת בדיוק מה מצפה לכם שם ולהבין על מה כולם מדברים, עצרנו לרגע את שגרת היום – יום שלנו פה, בתאילנד והתחלנו לכתוב את המדריך הנוכחי על צ'אנג מאי, בירת הצפון.

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת על צ'אנג מאי, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך. בתור נוודים דיגיטליים שמתגוררים במקום כבר תקופה ארוכה, אנו מקבלים לא מעט פניות מצד מכרים, חברים וקולגות שנמצאים בארץ ששואלים אותנו ללא הפסקה: "מה נתקעתם שם? מה כבר יש לעשות שם?".

כדי שנוכל לגרום לכולם להבין מה יש במקום הזה שגרם לנו להתאהב בו, החלטנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו ולהציג את המקום מראות עינינו. מי יודע? אולי אחרי המדריך הנוכחי אנשים ישאלו אותנו פחות שאלות מטרידות ויבואו לחוות את המקום בעצמם.

גן עדן עלי אדמות - הכירו את צ'אנג מאי

תכירו מקרוב את צ'אנג מאי

סביר להניח ששמעתם על צ'אנג מאי כמה פעמים במהלך חייכם, למרות שלא הייתם בה עד כה. שכן, צ'אנג מאי למטייל היא היעד המושלם. תרמילאים רבים מגיעים אל המדינה שממוקמת על גדות נהר שנקרא פינג. מסביב לצ'אנג מאי יש גבעות ירוקות ונהרות צלולים. היא ידועה כעיר משגשגת שכוללת את הדברים הבאים:

  • תושבים חברותיים ומתוקים
  • מזג אוויר יבש וקריר
  • היסטוריה עשירה

 

מה יש לעשות בצ'אנג מאי?

תראו, אפשר לעשות פה כל כך הרבה דברים, זה פשוט תלוי מה אתם מחפשים. אם אתם מתעניינים בתרבות, תוכלו להכיר מקרוב את התושבים ואת אורח החיים שלהם שכולל מוזיקה מקומית, ריקודים, אוכל וכמובן שגם פסטיבלים ומבנים ייחודיים שנמצאים מסביב. אם אתם בעניין של אטרקציות, תוכלו למצוא פה טיולי טרקטורונים, אומגות בשטח ועוד. אם אתם עם ילדים, כדאי שתגיעו אל בית הרוחות "הטירה" שיאפשר לכם לבלות חצי בקלות.

 

מי קהל היעד של צ'אנג מאי?

צ'אנג מאי מושכת אליה קהלי יעד מגוונים. מדובר בתרמילאים בתור התחלה, כפי שכבר קראתם. שכן, הנופים מסביב והאוכל הטוב גורמים לאנשים רבים להגיע עם תיק קטן ולהתמקם באזור. מלבד לתרמילאים, גם משפחות שמגיעות לנופש קצר יכולות ליהנות מרגעי הקסם שיש במקום. ראוי לציין כי יש לא מעט נוודים דיגיטליים שמשתקעים במקום ונהנים מאפשרות לעבוד מרחוק בתוך סביבה פראית מרהיבה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לקבל את כל הפרטים החשובים על גן העדן שקיים עלי אדמות – צ'אנג מאי. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע שהייתם צריכים, נותר לכם רק לבדוק פרטים על כרטיסי טיסה ולספר לנו בהמשך איך הייתה החופשה שלכם במקום.

גן עדן עלי אדמות צ'אנג מאי

אולי יעניין אותך גם

מיטה זוגית
טיולים בחו"ל
10 טיפים למטייל בסיני

אם אתם מחפשים יעד קרוב, זול וכיפי – סיני הוא המקום המושלם! נופים, אטרקציות, חושות, מלונות יוקרה ומחירים אטרקטיביים… אבל לפני שאתם אורזים תיק –

קרא עוד »
דגל אירלנד
טיולים בחו"ל
רילוקשיין בריא

האחח המילה המתוקה רילוקשיין. כן, בואו נהיה כנים, כל אדם חשב על העניין לפחות פעם אחת. אבל מרביתנו עוזבים את המחשבה במהרה, שכן מדובר בעניין

קרא עוד »
כלי טייס
טיולים בחו"ל
מחפשים את הקיץ

תגידו לנו, לאן הכי הגיוני לטוס בזמן שאצלנו קר וגשום ומחשיך מוקדם ובאופן כללי מתחשק לנו בעיקר לשבת בבית, מכוסים בשמיכה ולשתות שוקו עם מרשמלו

קרא עוד »
חדר
טיולים בחו"ל
נווה מדבר באמצע שום מקום

את כל אזור סיני, ניתן להגדיר במילה אחת – קסום. מרחק נסיעה כה קצר מהארץ ומרגיש, כאילו הגענו ליקום מקביל, שבו קצב החיים שונה שנות

קרא עוד »