לוגו
חיפוש

בתי מלון מומלצים בים המלח

ים המלח מוקף במלונות רבים. אם אתם מתכננים לנפוש באזור, כדאי שתדעו מראש אילו מלונות נחשבים למומלצים ואילו מלונות מומלצים פחות.

יצאנו לים שמוקף מדבר כדי לבדוק במיוחד בשבילכם את בתי המלון המומלצים ביותר.

אלו שיגרמו לכם לשכוח מהעבודה, ממטלות הבית או מכל מחשבות אחרות שמטרידות אתכם במהלך היום יום.

אז קחו נשימה עמוקה, תכינו את המזוודות ואת בגד הים ותקראו אודות בתי המלון המומלצים ששווה לבקר בהם בחופשה הבאה שלכם בים המלח:

 

  1. ישרוטל גנים

המלון שנמצא במיקום הראשון מבחינתנו הוא ישרוטל גנים. מדובר במלון שממוקם במרחק שתי דקות הליכה מחוף הים. המלון מאפשר לאורחים שלו ליהנות מהמתקנים הבאים:

  • אמבטיית עיסוי
  • סאונה
  • ספא מפנק ועוד
  • בירכה גדולה ומסודרת

ישרוטל גנים ים המלח נחשב למלון ותיק מאוד באזור, אך חשוב לציין כי אין מדובר כאן במלון מפואר, אלא מלון בסיסי שמייצר עבור האורחים שלו חוויה של חופשה קלאסית ונינוחה.

 

  1. מלון מילוס

מדובר במלון בוטיק קונספט שמאפשר לאורחים שלו להרגיש ביוון (ולא רק בגלל המוזיקה היוונית הנעימה שנשמעת ברקע). המלון מעוצב בסגנון יווני ולעיתים קרובות מתקיימות בו הופעות של נגן בוזוקי, כך שאם אתם אוהבי מוזיקה חיה, שווה לבדוק במהלך הצ'ק אין אם צפויה להתקיים הופעה בזמן שהותכם במלון. המלון מושקע לא רק בעיצוב שלו ובקונספט הייחודי, אלא גם בכל מה שנוגע לפרטים הקטנים. אנחנו התרשמנו למשל מספוגי הרחצה האישיים שהמתינו לנו במקלחת. מדובר בספוגים שמאפשרים להסיר את המלח לאחר הרחצה בים.
המלון נמצא במרחק הליכה מהקניון. בנוסף, אם אתם רוצים להתפנק עם חדר שכולל בריכה פרטית ונוף לים, כדאי שתדעו שהמלון מציע כמה חדרים כאלו. לעומת זאת, אם תעדיפו לינה בחדר סטנדרטי, יעמדו בפניכם לא מעט אפשרויות.

 

  1. מלון דניאל

מלון דניאל נחשב כמלון שמתאים לאורחים בעלי תקציב גבוה (והתמורה בהתאם כמובן).המלון נמצא בעין בוקק ומאפשר לאורחיו ליהנות מחוף פרטי, מבריכות שונות ומגוונות ומספא מפנק. אם אתם אוהבים לשלב אלכוהול טוב עם החופשה שלכם, מלון דניאל זו הבחירה המושלמת עבורכם. שכן, אתם יכולים לשבת בבר הייחודי של המקום או להזמין את המשקה האהוב עליכם לחדר, לבריכה, או לכל מקום ברחבי המלון. להלן כמה פרטים נוספים שכדאי שתדעו אודות המלון:

  • החדרים גדולים ומרווחים
  • האוכל שמוגש במסעדה נחשב ברמה גבוהה ביותר
  • יש פעילויות לילדים ולמבוגרים

 

  1. מלון עין גדי

אם אתם מחפשים חוף פרטי ושקט, מלון עין גדי ישמח לספק לכם אותו. אם לא די בכך, המלון מספק לאורחיו גם כניסה למרחצאות הקרובות וחניה פרטית. החדרים מעוצבים להפליא והם מתאימים ליחידים וזוגות בעיקר. כך שניתן לומר שאורחי המלון הם בדרך כלל אנשים שמחשים את השלווה והירוק של יום המלח.

מיטב זוגית

 

אולי יעניין אותך גם