לוגו
חיפוש

4 בתי המלון בלוקיישנים הכי יפים בעולם

כשאנחנו מחפשים בית מלון, אנחנו בדרך כלל רוצים להגיע למקום ייחודי.

הרי 4 קירות, מיטה מפנקת ומזגן יש לנו גם בבית.

יצאנו לסיבוב ברחבי העולם כדי למצוא את בתי המלון הייחודיים ביותר שנמצאים בלוקיישנים הכי יפים על הגלובוס וחזרנו עם 4 בתי מלון שאתם חייבים להכיר.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? תקראו את השורות הבאות ותכינו את הדרכון, כי אתם חייבים להגיע לפחות לאחד מהמלונות הללו.

 

  1. קולרבין אקו לודג' – שוודיה

השם של בית המלון די מעיד על האופי של המקום. מדובר במלון שמורכב מבקתות קונספט אותן תוכלו למצוא בתוך מעבה היער השוודי. אם אתם דוגלים בחיים אקולוגיים או שאתם מעוניינים להתנסות באורח חיים שכזה במהלך החופשה שלכם, זו הבחירה המושלמת עבורכם. כידוע, שוודיה מנסה לצמצמם את ההשפעה השלילית על הסביבה למינימום, כך שניתן למצוא שם לא מעט בתי מלון עם אג'נדה אקולוגית (בדיוק כמו זה). בקולרבין אקו לודג' תוכלו ללכת לישון עם ציוץ הציפורים בזמן שהאח בוער ומחמם את החדר. המלון הזה הוא לא רק מקום לישון בו, אלא אטרקציה ייחודית בפני עצמה.

 

  1. מלון המגף – ניו זילנד

מתי בפעם האחרונה ישנתם בתוך מגף? אם לא יצא לכם, אתם חייבים להרחיק עד ניו זילנד בשביל להכיר את המלון שנראה כאילו נלקח מסרט מצויר. שימו לב, לא מדובר כאן רק במלון בעל עיצוב מיוחד, אלא גם על מיקום מנצח. אם תגיעו לישון שם, תגלו שמסביב למגף יש עצים וגנים ייחודיים שנמצאים בתוך כפר שקט ופרטי ששייך כולו למלון. אם לא די בכך, תוכלו גם להשקיף על חוף ים הטסמן שנמצא לא רחוק. אם אתם מחפשים מקום שקט, בתוך הטבע (ובתוך נעל אבל עם תנאים של בית מלון) זו הבחירה המתאימה.

 

  1. המלון של ביירון – מזרח הודו

עבור מי מכם שמתכננים טיול להודו בקרוב, תקשיבו טוב. יש מלון שנמצא הרחק משביל החומוס, בכפר שנקרא נונגריאט. אסור לכם לפספס אותו. מדובר במלון פשוט יחסית, אל תצפו לחימום תת רצפתי ומיטות מפנקות. אתם כן יכולים לצפות לנופים ייחודיים שיגרמו לכם להרגיש שהגעתם לגן עדן. מסביב למלון יש נחלים ובריכות טבעיות קטנות שיאפשרו לכם לשכשך במים ולהביט אל השמים. אם לא די בכך, האזור מרושת כולו בגשרים ייחודיים שהמקומיים הכינו בעצמם באמצעות שורשי עצים. אם אתם הרפתקנים, תדעו שזהו המקום בשבילכם.

 

  1. אזוליק בית מלון וספא למבוגרים – מקסיקו

תשאירו את הילדים בבית ותרכשו לעצמכם כרטיס לכיוון אחד למקסיקו. שם תוכלו לישון באזוליק, בית מלון שחביב על אוהבי הטבע, השקט, הים והכוכבים. המלון נמצא על חוף והוא מציע לאורחים שלו בתי עץ מקסיקנים שמשקיפים על ג'ונגל סבוך. המיקום המבודד, הנופים והאור יאפשרו לכם לנוח, לקרוא ספר ולהיטען באנרגיות.

 

כניסה לחדר

אולי יעניין אותך גם

חלל מעוצב
בתי מלון בחו"ל
איפה כדאי לישון בפריז

כידוע, פריז נחשבת לאחת הערים היקרות בכל הנוגע ללינה. יש מי שטוענים שמחירי הלינה בפריז הם גבוהים אפילו ביחס לערים אירופאיות אחרות. כדאי שתיקחו את

קרא עוד »