לוגו
חיפוש

באים להתארח – כך תבחרו וילת אירוח לנופש הבא

מתכוננים לתת גיחה צפונה לאזור רמת הגולן, החרמון, הגליל ואולי גם צפת? ככה או ככה, הצעד הראשון יהיה בחירת המקום שבו תלונו. עם כל כך הרבה אופציות שונות לעיתים קל להתבלבל, ולכן ריכזנו עבורכם את מה שצריך לדעת על לינה מפנקת בצפון. 

רגע לפני שאתם בוחרים וילה לאירוח בצפון הארץ, אנחנו ממליצים להתמקד בבחירת הנופים שאתם רוצים שיקיפו אתכם. במקביל לזה, יש להביא בחשבון גם את העונה בשנה. בעוד שמתחמים מסוימים יתאימו מאוד לאירוח בקיץ, אחרים יתאימו יותר לחורף (מישהו ביקש שלג בזמן שאתם בג'קוזי ברמת הגולן?). אם כך, אלו הם הפרמטרים העיקריים שצריך לקחת בחשבון בבחירת וילות אירוח בצפון הארץ:

  1. אבזור: מתבטא באבזור במטבחון, באיכות של המזרונים, באבזור המקלחת ועוד.
  2. מתקני נופש: יכולים לכלול בריכות פרטיות או משותפות, סאונה, ספא ועוד.
  3. ארוחת בוקר: זו יכולה גם לכלול ארוחת ערב, תלוי מה יש לווילת האירוח להציע.
  4. פעילויות: אם נוסעים עם ילדים, כדאי לברר אם הווילה מעניקה קופונים לאטרקציות בצפון.

 

איפה מומלץ ללון בווילות בארץ?

כאשר מדברים על וילות אירוח עבור מספר לילות, ישנם כמה מוקדים עיקריים שכדאי לחפש בהם, כולל דרום ואזור הנגב, אזור מישור החוף, אזור עמק חפר, רמת הגולן, הגליל העליון והתחתון, צפת ועוד.

אלו הם (הנ"ל) האזורים העיקריים שבהם תוכלו למצוא וילת אירוח מפנקת, כאשר אלו הן הערים הנפוצות יותר לתיירות פנים בארץ:

  • שדה בוקר, כולל אזור מדבר יהודה
  • ת"א, קיסריה ועוד ערים מרכזיות
  • נתניה עד חיפה וערים נוספות במישור החוף
  • חד נס, מעלה גמלא, מושב רמות ועוד אזורים יפהפיים ברמת הגולן
  • כרמיאל והגליל העליון או התחתון
  • צפת מושלמת לבילוי משפחתי או זוגי באווירה עתיקה או אפילו קדושה.

וילות אירוח

כיצד לבחור את הווילה עצמה?

בין אם אתם מחפשים וילות אירוח למשפחות או וילת אירוח לזוג, הכול מתחיל ונגמר בצרכים שלכם ובאופן שבו אתם אוהבים את הפינוקים שלכם. כל וילה יכולה לכלול מתקני נופש מסוגים שונים, אבזור שונה, ובכללי, כל מתחם וילות יכול לייצר אווירה אחרת לגמרי.

ההמלצה היא להתקשר טלפונית לבעלים של הווילה ולדבר עמם ישירות, אבל בהחלט אפשר לנסות לצוד את המידע הזה גם באינטרנט. לרוב מתחמי הווילות יש אתרים פעילים באינטרנט, אבל אם לא, מיש מספיק פורטלים בימינו כדוגמת פורטל tzimer360 ודומיו.

 

לסיכום, כמה לשלם על וילת אירוח?

בסופו של דבר, זה לא הכול עניין של צרכים בלבד, כי אנשים בוחרים את האירוח שלהם גם דרך הכיס. בממוצע, וילת אירוח יכולה לעלות כ-750 ₪ ללילה. עם זאת, טווח המחירים יכול לנוע בין כ-650 ₪ – 1,500 ₪ ומעלה ללילה בווילה למשפחות או זוגות.

ההמלצה הכי טובה היא כנראה לערוך השוואה בין מחירים של וילות. במהלך ההשוואה של הצעות המחירים, אפשר גם לערוך השוואה בין המתחמים עצמם. תבחנו תמונות, תקראו מידע וכל מה שיעזור לכם להחליט נכון.

וילות אירוח

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »