לוגו
חיפוש

ארבעה יתרונות בטיול ג'יפים בחו"ל עם מאסטר טריפ

בישראל בדומה למדינות מערביות נוספות, התפתחה תרבות שטח ייחודית המשלבת חיבור לטבע ונסיעות שטח מאתגרות. ישראלים רבים גילו לאחרונה את האפשרות של טיולי ג'יפים מאורגנים בחוץ לארץ.

ניתן למצוא אפשרויות של טיולים בנהיגה עצמית או לחילופין עם נהגים מקומיים וחברות שונות מציעות מגוון טיולי ג'יפים ליעדים עולמיים שונים לקהל הישראלי. במאמר זה נתמקד בחברת מאסטר טריפ וביתרונות שמאפיינים את החברה.

 

יתרון א – טיול בקבוצות קטנות

לטיול ג'יפים בקבוצה קטנה יש קסם מיוחד. טיולים בקבוצה קטנה הם הדרך הטובה ביותר ליהנות מזמן איכות משותף שכולל חיבור לטבע, לנופי הפרא והזדמנות לגיבוש ופתרון בעיות ומכשולים בנסיעות שטח. טיולי ג'יפים בחו"ל עם מאסטר טריפ בנויים במיוחד לקבוצות קטנות דבר שמאפשר תכנון נסיעות במסלולים ייחודיים, לשם נהיגה חווייתית ואתגרית במיוחד.

טיול ג'יפים בקבוצה קטנה יכול להיות חוויה שנוגעת בחושים של כל המשתתפים. אפשר לתכנן מסלול מותאם באתרים מיוחדים, לצפות בנופים מנקודות תצפית מיטביות ולהכיר מקרוב את בעלי החיים בסביבתם הטבעית, כמו גם את תושבי המקום המתגוררים לאורך המסלול. טיול בקבוצה קטנה מאפשר חווית מסע עשירה ברגשות שאנחנו לא חווים בקבוצה גדולה יותר.

 

יתרון ב – הדרכה מקצועית

מדריכי הטיולים של מאסטר טריפ מנוסים ומתמחים במסלולי הטיול אותם הם מלווים. נקודת המוצא המקצועית מאמינה ביצירת אווירה חיובית של למידה אינטלקטואלית, חיבור לטבע וטיפוח חוויות רגשיות משמעותיות. המדריכים זמינים ונגישים לכל אורך הדרך, החל משלב ההפקה והארגון של טיול הג'יפים, דרך ההדרכה שלו בשטח, הן מבחינת נהיגה והן מבחינת ידע.

 

יתרון ג – תשומת לב לפרטים הקטנים

יתרון נוסף של חברת מאסטר טריפ הוא ההקפדה והירידה לפרטים הקטנים. המומחיות של החברה כוללת הקפדה על פרטים קריטיים רבים שמאפשרים להם לדייק את הטיולים השונים ולהפיק מהם את המקסימום. הכוונה לבדיקת המסלולים מראש, ארגון אופטימלי של המסלול, הנגשת מידע חשוב ורלוונטי בכל שלב במסלול ובאופן כללי מתן מענה מדויק לצרכי המשתתפים.

 

יתרון ד – בטיחות לפני הכול

במאסטר טריפ לא מתפשרים על בטיחות הטיול ומשתתפיו. על מנת שטיול יהיה חוויתי ומהנה קודם כל צריך לשמור על כללי הבטיחות, על מנת שאף אחד לא יסיים עם פציעה או חלילה גרוע מכך. הצוות מקפיד על תכנון בטיחותי של מסלול הטיול, בהתאם לעונות השנה ולתחזיות מזג האוויר. המסלולים מותאמים לרמת הנהיגה של המשתתפים ומקומות הלינה מוסדרים מראש.

 

ניסיון ומקצועיות שעושים את ההבדל

לסיכום, במאמר זה נגענו בארבעה יתרונות של טיולי הג'יפים של חברת מאסטר טריפ בהשוואה לחברות אחרות מהתחום. כפי שציינו הטיולים נעשים בקבוצות קטנות ומובלות על ידי מדריכים מנוסים ומקצועיים, תוך מתן תשומת לב למגוון של פרטים קטנים וחשובים. מאסטר טריפ שמה את בטיחות לקוחותיה בראש כל העת ומבטיחה להם חווית טיול מיוחדת ומרגשת במגוון יעדים.

טיול לחוץ לארץ

אולי יעניין אותך גם

מיטה זוגית
טיולים בחו"ל
10 טיפים למטייל בסיני

אם אתם מחפשים יעד קרוב, זול וכיפי – סיני הוא המקום המושלם! נופים, אטרקציות, חושות, מלונות יוקרה ומחירים אטרקטיביים… אבל לפני שאתם אורזים תיק –

קרא עוד »
דגל אירלנד
טיולים בחו"ל
רילוקשיין בריא

האחח המילה המתוקה רילוקשיין. כן, בואו נהיה כנים, כל אדם חשב על העניין לפחות פעם אחת. אבל מרביתנו עוזבים את המחשבה במהרה, שכן מדובר בעניין

קרא עוד »
כלי טייס
טיולים בחו"ל
מחפשים את הקיץ

תגידו לנו, לאן הכי הגיוני לטוס בזמן שאצלנו קר וגשום ומחשיך מוקדם ובאופן כללי מתחשק לנו בעיקר לשבת בבית, מכוסים בשמיכה ולשתות שוקו עם מרשמלו

קרא עוד »
חדר
טיולים בחו"ל
נווה מדבר באמצע שום מקום

את כל אזור סיני, ניתן להגדיר במילה אחת – קסום. מרחק נסיעה כה קצר מהארץ ומרגיש, כאילו הגענו ליקום מקביל, שבו קצב החיים שונה שנות

קרא עוד »