לוגו
חיפוש

איפה כדאי לישון בפריז

כידוע, פריז נחשבת לאחת הערים היקרות בכל הנוגע ללינה.

יש מי שטוענים שמחירי הלינה בפריז הם גבוהים אפילו ביחס לערים אירופאיות אחרות.

כדאי שתיקחו את העובדה הזו בחשבון לפני שאתם מזמינים כרטיס לעיר האורות וכמובן, תקראו את המדריך שלנו שיאפשר לכם לדעת איפה כדאי לישון בפריז ולא רק מבחינת המחיר, אלא

גם מבחינת אווירה, נוחות וייחודיות.

רוצים לשמוע על מקומות הלינה המומלצים? בבקשה:

 

  1. מלון נפוליאון

יכול להיות שאתם מדמיינים את המלון כנמוך במיוחד או כמתאים לאנשים נמוכים, אבל האמת היא, שמדובר במלון רגיל מבחינת הגובה. המלון נמצא במיקום מנצח שמאפשר לכם להגיע למקומות הכי שווים בעיר ללא מאמץ. תוכלו למצוא בקרבת מקום את המקומות הבאים:

  • שער הניצחון
  • שדרות שאנז אליזה

מדובר במלון לא גדול במיוחד שמכיל 101 חדרים מעוצבים שיאפשרו לכם להשקיף על שדרת דה פרידלנד ועל החצר היפיפייה והמטופחת של המלון. כדאי שתגיעו רעבים, כי במלון יש מסעדת גורמה מלאת מטעמים שמתבשלים על ידי שפים צרפתיים.

 

  1. הולידי אין פאריס

אם אתם מחפשים מלון עם נוף לגדה, זוהי הבחירה שמתאימה לכם. המלון נמצא על הגדה של נהר הסן שנמצא ברובע מונפרנס. אם טרם הכרתם את האזור, בטח תשמחו לשמוע שמדובר באזור ססגוני שמתהדר בבתי קפה ומסעדות שיאפשרו לכם להרגיש שאתם בחופשה. המטרו נמצאת בקרבת מקום, כך שאם אתם רוצים להגיע למקומות שונים ברחבי העיר, אתם לא צריכים להסתבך. נסיעה קצרה במטרו תביא אתכם אל המרכז ההיסטורי של פריז ואל מקומות רבים נוספים. גם כאן מדובר במלון לא גדול, עם 100 חדרים. תוכלו למצוא במלון גם את האפשרויות הבאות:

  • בר מסוגנן
  • ארוחת בוקר מגוונת
  • גינה מטופחת

 

  1. קראון פלאזה פאריס

אם אתם יוצאים לחופשה רומנטית בפריז, אתם צריכים לישון במקום מתאים. אם תגיעו אל קראון פלאזה פאריס, תגלו שמדובר במלון מפואר במיוחד שנמצא בתוך מבנה מהמאה ה-19(!). מדובר במלון גדול יחסית לאלו שציינו בפניכם קודם לכן, והוא כולל קצת מעל 300 חדרים מרווחים ועם ריהוט מודרני (בניגוד למבנה שאופייני לתקופת הניאו-בארוק). תוכלו למצוא במלון את האפשרויות הבאות:

  • בר משקאות
  • מלון עם תפריט בעל אופי צרפתי מסורתי
  • אווירה רומנטית של המאה ה-19

 

  1. מלון ברייטון

המלון האחרון ברשימת מקומות הלינה המומלצים שלנו בפריז הוא לא אחר מאשר הברייטון שנמצא במרכז של פריז. בקרבת המלון ניתן למצוא את הלובר וגני טווילרי שנחשבים למקומות חובה עבור תיירים. בגלל שהמלון נמצא במרכז העיר, ניתן ללכת ברגל אל רוב האטרקציות. אם אתם מעדיפים לנוח בטיול שלכם, תוכלו לבחור במטרו שנמצאת במרחק דקה הליכה בלבד מהמלון. המלון מעוצב בסגנון עתיק וייחודי והוא מומלץ וידידותי לא רק לזוגות, אלא גם למשפחות עם ילדים קטנים.

מיטה זוגית

 

אולי יעניין אותך גם