לוגו
חיפוש

איפה כדאי לישון בטיול בהודו

אם עדיין לא טיילתם בהודו, סביר להניח שיש לכם הרבה שאלות בנוגע למקומות השינה שם.

יש מי שחושבים שכל מקום שמציע לינה לתיירים בהודו כולל מיטה מרופטת ללא מזרון, קירות עם עובש ועכביש ענק על הקיר.

אנחנו מוכרחים להודות שהם לא טועים בהכרח.

רוצים לדעת איפה כדאי לישון במהלך הטיול שלכם בהודו ואתם לא רוצים לחלוק את החדר בעלי חיים נוספים? כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

  1. גסטהאוס

האפשרות הראשונה למקום שכדאי לישון בו בטיול בהודו הוא גסטהאוס. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מגיעים למקום שמאפשר לכם לינה בתנאים טובים ולא ב"התכלבות" כמו שנהוג לומר בהודו – אתם צריכים לבצע בירור מעמיק עם ישראלים נוספים שנמצאים באזור. תוהים איך תוכלו לעשות זאת? באמצעות הדרכים הבאות:

  • תצאו לצא'י בבית קפה קרוב

תבקשו מבעל הגסט האוס שישמור לכם על המוצ'ילה וצאו לשתות צ'אי בבית קפה קרוב. אתם לא תצטרכו לעשות יותר מידי, פשוט תשתו קפה ותראו שבלי שתתאמצו בכלל, אנשים יפתחו אתכם שיחות ויספרו לכם על המקומות הטובים ביותר ללינה באזור. כך תוכלו לדעת אם בחרתם בגסטהאוס טוב או לא.

 

  • תיכנסו לפייסבוק

בפייסבוק תוכלו למצוא קבוצות של מטיילים בהודו. שם תוכלו לכתוב בשורת החיפוש את שם הגסטהאוס שמצאתם ולבדוק מה מטיילים אחרים כתבו עליו ובעקבות כך לבחון אם כדאי לישון שם או שעדיף לעבור לאפשרות מס' 2.

 

  1. אירוח ביתי

אפשרות מס' 2 היא המועדפת על רבים. הכוונה כמובן לאירוח ביתי. משפחות הודיות רבות הבינו שכדאי להן לפתוח את דלתותיהן למטיילים ישראלים ולאפשר להם לישון תחת קורת הגג שלהן מהסיבות הבאות:

  • הן מקבלות על כך תשלום
  • הן מקבלות חוויה ייחודית ובלתי נשכחת

מצד שני, אתם, צפויים לחוות גם כן חוויה ייחודית, לקבל אוכל מקומי חם וטעים ומיטה שגם אם היא לא תהיה נוחה בהכרח, היא תגרום לכם לנצור את הרגע הזה לשנים ארוכות. פשוט כי מדובר בחוויית שינה ייחודית.

 

  1. בית מלון

אם אתם חייבים שיהיה לכם מזרון קפיצים, סדינים חדשים עם ריח של בית ושירות חדרים (שלפעמים מגיע בעיכוב של כמה שעות, בכל זאת, עדיין מדובר בהודו) – אתם צריכים לישון בבית מלון. התנאים בבית מלון הם הטובים ביותר שתוכלו למצוא בכל היבשת. כדאי שתדעו שהודו די גדולה והיא כוללת בתי מלון בדירוגים שונים. לפני שאתם עושים צ'ק אין, כדאי שתבררו האם מדובר בבית מלון שעונה על הדרישות שלכם.

אלו היו 3 המקומות שכדאי לישון בהם במהלך הטיול שלכם בהודו. רגע לפני סיום, חשוב לציין שייתכן שתקבלו המלצות על מקום לינה כלשהו ובסוף תגלו שהוא לא עמד בציפיות שלכם. סביר להניח שלא שיקרו לכם, אלא שהמליצו לכם אנשים שיש להם סטנדרטים שונים משלכם.

 

חדר מעוצב

אולי יעניין אותך גם

מיטה זוגית
טיולים בחו"ל
10 טיפים למטייל בסיני

אם אתם מחפשים יעד קרוב, זול וכיפי – סיני הוא המקום המושלם! נופים, אטרקציות, חושות, מלונות יוקרה ומחירים אטרקטיביים… אבל לפני שאתם אורזים תיק –

קרא עוד »
דגל אירלנד
טיולים בחו"ל
רילוקשיין בריא

האחח המילה המתוקה רילוקשיין. כן, בואו נהיה כנים, כל אדם חשב על העניין לפחות פעם אחת. אבל מרביתנו עוזבים את המחשבה במהרה, שכן מדובר בעניין

קרא עוד »
כלי טייס
טיולים בחו"ל
מחפשים את הקיץ

תגידו לנו, לאן הכי הגיוני לטוס בזמן שאצלנו קר וגשום ומחשיך מוקדם ובאופן כללי מתחשק לנו בעיקר לשבת בבית, מכוסים בשמיכה ולשתות שוקו עם מרשמלו

קרא עוד »
חדר
טיולים בחו"ל
נווה מדבר באמצע שום מקום

את כל אזור סיני, ניתן להגדיר במילה אחת – קסום. מרחק נסיעה כה קצר מהארץ ומרגיש, כאילו הגענו ליקום מקביל, שבו קצב החיים שונה שנות

קרא עוד »