לוגו
חיפוש

איך להפוך צפייה במשחק כדורגל לטיול של ממש

צפייה במשחק כדורגל היא כיפית גם בבית כשרואים עם חברים או משפחה. אבל, חווה אמיתית של משחק כדורגל היא האדרנלין של המחק האמיתי, שרואים בלייב ביחד עם הקהל המתרגש שמחכה בציפייה לרגע שהשחקנים יבקיעו את הגול. אנחנו פה כדי להסביר לכם איך לשדרג את הצפייה במשחק כדוגל ולהפוך אותה לטיול של ממש!

 

הליגה האנגלית

הליגה שאנשים רבים בוחרים לראות משחקים שלה בזמן אמת ולטוס למשחק היא הליגה האנגלית. כרטיסים לליגה האנגלית נמכרים מדי יום מסביב לכל העולם, ומבוקשים כמעט בכל מדינה. השחקנים בליגה האנגלית מצוינים, דבר שהופך את חווית הצפייה למדהימה וחוויה חד פעמית אפילו לאנשים שמעולם לא התחברו לכדורגל.

 

הזמנת כרטיסים למשחק בחו"ל

כשהופכים את הצפייה במשחק הכדורגל לחוויה של ממש ומחליטים שתהיה טיול, יש להתארגן בהתאם. הדבר הקל ביותר הוא להזמין חבילה. חברות רבות מוכרות כרטיסים למשחק הכדורגל וביחד עם הכרטיסים מציעות חבילה הכוללת גם את המלון. כך תדעו שהמלון איכותי ומפנק, ושאינו רחוק מן המתרחש (משחק הכדורגל).

כמובן שיש כמה רמות של מלונות כך שלא תהיו חייבים לבחור את המלון הזול ביותר, ולא את המלון היקר ביותר. תוכלו לבחור את המלון בהתאם לתקציב שלכם. אם אתם מכירים את האזור ולא רוצים להזמין דרך חברת הכרטיסים, אין מניעה להזמין כרטיסים למשחק בלבד.

 

כרטיסים לפי יעד

אם המשחק עצמו הוא לא הדבר שהכי חשוב לכם, תוכלו לבחור את המשחק לפי היעד. ישנם משחקים בכל אנגליה, ותוכלו לבחור את המשחק לפי היעד בו הוא מתרחש.

 

חבילות למספר משחקים

ישנם זמנים בשנה בהם יש מספר משחקים בהפרש של ימים ספרים. בימים אלו נהוג להזמין חבילה למספר משחקים. כך, הטיול הופך להיות סביב המשחקים, והופכת את הטיול למלהיב במיוחד. זכרו שהליכה למשחקים לא שמורה לאוהדים מושבעים בלבד, היא גם מתאימה לאנשים שסתם רוצים לחוות חוויה חד פעמית ייחודית בטיול שלהם באנגליה.

 

אל תשכחו את שאר הטיול

זכרו שאומנם הטיול הוקדש למשחק הכדורגל, אולם, זה לא סוף הטיול. אתם נוסעים לארץ אחרת שם יש אטרקציות רבות והמון לראות ולעשות. התייעצו לפני הנסיעה עם החברה ממנה הזמנתם את הכרטיסים על מקומות שווים לאכול ואטרקציות נוספות מלבד המשחק, בטוח שהם יידעו לומר לכם מה כדאי לעשות ומה כדאי לראות.

נוכל להמליץ לכם להקדיש ערב נוסף בלונדון וללכת לראות מחזה זמר. אנו חושבים שהניגוד בין משחק הכדורגל המפתיע, לבין מחזה הזמר המתוכנן מראש יכול ליצור טיול חוויתי במיוחד שיגרום לכם להנות מכל התרבות המייחדת את אנגליה. בנוסף, בלונדון מוסדות קולינריים רבים שנחשבים לטובים בעולם. השקיעו יום אחד בארוחה במסעדה יוקרתית בלונדון, שתשאיר לכם טעם של עוד לטיול נוסף.

משחק כדורגל לטיול אמיתי

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »
צפון הארץ
כללי
איך בוחרים לינה בצפון הארץ?

אזור צפון הארץ התברך בנופים מדהימים, היסטוריה עשירה ותרבות תוססת, מה שהופך אותו ליעד פופולרי למטיילים. בין אם אתם מתכננים ביקור כדי לחקור את אזור

קרא עוד »