לוגו
חיפוש

איך ליהנות ולענג אישה כמו שתמיד רצית?

מלבד הקטע של העמדת צאצאים, חיי המין שלנו נועדו בעיקר לעונג. ההנאה, המשחק והתשוקה עם ערכים חשובים מאוד בחדר המיטות. יחד עם זאת, מלאכת העינוג היא לא בהכרח כל כך פשוטה. במאמר הבא נסביר איך אפשר גם ליהנות וגם לענג אישה כמו שתמיד רצית.

 

בול במידה

נתחיל מהעצה הישירה ביותר – תבדוק מה קורה עם הפין שלך. במקרים מסוימים חוסר ההנאה מהסקס יכול לנבוע מאיבר מין קטן מדי. זה קורה מכיוון שאיבר המין הקטן עלול להשפיע על הגבר בתחושת הביטחון העצמי, וגם על האישה שעלולה לא להרגיש את הגבר שלה כמו שהיא רוצה.

במקרים כאלו, מומלץ לחשוב על שיטות להגדלת הפין. קיימות כמה וכמה שיטות בשוק, חלקן יעילות יותר ופחות, חלקן פשוטות יותר ופחות. באתר של אקסטרה סייז תוכלו ללמוד על דרך קלה ואפקטיבית להגדיל את איבר המין הגברי בעזרת תכשיר מחומרים טבעיים בלבד.

 

תשתמש בכל מה שיש לך

כל מי שהתנסה אי פעם ביחסי מין יודע שבשביל לענג את האישה כמו שהיא רוצה צריך לעבוד. לא מספיק רק לחדור ובזה לגמור עניין אלא חשוב להשקיע בכל מה שמסביב ולהשתתף בחוויה לא רק עם איבר המין, אלא עם כל הגוף.

כך למשל, בלי להיכנס יותר מדי לדיטיילס, לאצבעות וללשון תפקידים חשובים בסקס ובעזרתם ניתן לענג את האישה כמו שצריך וגם להנות בעצמכם. מדובר פה במשחק מעניין של הקשבה, רגישות ונחישות שיוצרים חוויה מסעירה לכל המעורבים בעניין.

 

תיהנה מהגוף שלך

יחסי מין טובים מתחילים בדימוי גוף בריא. אחרי הכל, בסקס לרוב אין בגדים ולכן כדאי להיות שלמים עם הגוף שלכם על מנת שתוכלו לחשוף אותו ולהתנהג בטבעיות מול האישה. יש לכך השלכה ברורה על הביטחון בחדר המיטות ומכאן על העונג ועל ההנאה של שניכם.

יש שני כיוונים עיקריים להגיע לשלום עם הגוף. אחד דרך עבודה פיזית קשה של טיפוח מתמיד: חיטוב, היגיינה, משמעת כושר וכדומה. הדרך השנייה היא יותר תודעתית אך לא בהכרח פחות קשה: לאהוב את הגוף שלכם באמצעות חשיבה חיובית ואימוץ מנטליות בריאה בקשר אליו.

 

העונג מתחיל כאן

לסיכום, חשוב להבין שהנאה בחדר המיטות היא עניין חשוב מאוד, וללא תחושות של הנאה מהתהליך חבל בכלל לנסות ולקיים יחסי מין. הדרך לענג את עצמך ואת האישה מתחילה מהרגשת שלמות עם הגוף, ביטחון במה שיש לך שם למטה ועבודה עם כל "הכלים" שיש בסט.

בנוסף, חשוב לזכור שלתקשורת בזמן האקט יש חשיבות לא פחותה מכל מה שהזכרנו עד כה. באמצעות דיבור ניתן להכווין ולהתכוון לדברים ששניכם אוהבים ולהגשים בצורה הטובה ביותר את הסקס המושלם. לכן כמו שצריך לעבוד עם ועל הגוף, חשוב גם לעבוד עם הראש ובעיקר עם הפרטנרית.

סקס טוב

אולי יעניין אותך גם

מורים
כללי
6 פעילויות מגבשות למורים

עבודת צוות חזקה חיונית להצלחת בית ספר. צוות מורים מגובש ומלוכד יעבוד בצורה יעילה יותר, יתמוך זה בזה ויספק סביבה לימודית חיובית יותר לתלמידים. פעילויות

קרא עוד »
כללי
14 סיבות לעבוד בחו"ל

עבודה בחו"ל הפכה לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אנשים המחפשים הרפתקאות חדשות, צמיחה אישית וקידום קריירה. הפיתוי של התנסות בתרבויות שונות, לימוד שפות חדשות והרחבת

קרא עוד »
3 הופעות שאסור לכם לפספס!
כללי
3 הופעות שאסור לכם לפספס!

בימים האחרונים עלו לרשת תוצאות של מחקרים שגילו שיש למוזיקה השפעה חיובית על המוח. אם פספסתם את הכתבות בנושא, כדאי שתדעו שמחקרים שנערכו לאחרונה גילו

קרא עוד »
צפון הארץ
כללי
איך בוחרים לינה בצפון הארץ?

אזור צפון הארץ התברך בנופים מדהימים, היסטוריה עשירה ותרבות תוססת, מה שהופך אותו ליעד פופולרי למטיילים. בין אם אתם מתכננים ביקור כדי לחקור את אזור

קרא עוד »