לוגו
חיפוש

4 אטרקציות אקסטרים לחופשה המושלמת עם החברים

החבר'ה החליטו שיוצאים לחופשה משותפת בארץ ואתם נבחרתם להיות האחראיים על בחירת האטרקציה שתתאים לכולם? רגע לפני שתודיעו להם שהתפקיד הזה לא מתאים לכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם את 4  אטרקציות

האקסטרים המושלמות, שיגרמו לחופשה שלכם עם החברים להיות לא פחות ממושלמת.

אז שבו רגע, תקראו את האפשרויות שנציע לכם ותבחרו את האפשרות שנראית לכם המתאימה ביותר. הנה האטרקציות הנבחרות שלנו:

 

  1. ריינג'רים

יש לא מעט מקומות במרכז הארץ שמציעים נהיגה בריינג'רים. אנחנו ממליצים לכם לבחור בריינג'רים בצפון מהסיבות הבאות:

  • מדובר ביציאה מהשגרה, תוכלו לראות נופים חדשים
  • מזג האוויר שם יותר נעים מהמרכז בדרך כלל
  • זו הזדמנות להעביר טיול שכולל לינה מחוץ לבית

במהלך הטיול, תקבלו משקפות ייחודיות שיאפשרו לכם להתגונן מפני האבק שתשאירו לחברים שלכם שתקועים מאחור. בנוסף לכך, יש מקומות שיאפשרו לכם גם לקבל קסדה במידת הצורך. שימו לב, מומלץ להגיע לאטרקציה זו עם בגדים ארוכים, שכן, לעיתים אבנים קטנות וחול עשויים לעוף לעברכם ועדיף להימנע ממגע שלהם בעור.

 

  1. טיולי ג'יפים

אם אתם רוצים אטרקציית אקסטרים ברמה אחת מעל הריינג'רים, אתם צריכים לבחור בטיול ג'יפים. במהלך הטיול, המדריך יתלווה אליכם ויכוון אתכם אל מקומות נסתרים בטבע שתשמחו להכיר. כדאי שתדעו שהנסיעה לא קלה, כך שאתם עשויים לטפס עם הג'יפ על אבנים, סלעים ולנסוע לצד צוקים גבוהים. כדאי שתכינו את עצמכם נפשית.
אם אתם מעוניינים לנהוג בעצמכם, חשוב שתבדקו מראש שמדובר בטיול ג'יפים שמאפשר לכם לנהוג ברכבים. בלא מעט מהמקומות הטיול בג'יפים מתקיים באמצעות נהג צמוד, כך שלא מתאפשר לכל אחד לנהוג בג'יפ.

 

  1. קפיצה חופשית ממטוס

אם יש לכם פחד גבהים (או למישהו מהחבר'ה), זו ההזדמנות להתמודד איתו, באמצעות קפיצה חופשית ממטוס. חשוב שתדעו שבארץ יש היצע רחב של מקומות שניתן לקפוץ בהם. כך שאתם יכולים לבחור את הנוף המועדף עליכם במהלך הקפיצה. להלן כמה מקומות בארץ שתוכלו לערוך בהם קפיצה חופשית:

  • מעל ים התיכון
  • מעל ים המלח
  • במדבר יהודה
  • באזור אילת והערבה

 

  1. קארטינג למבוגרים

תמיד חלמתם לקחת חלק במרוץ של פורמולה 1 אבל אין לכם את הכישורים לזה? אם זה המצב, אתם יכולים לפחות ליהנות מקארטינג למבוגרים. יש לא מעט מקומות ברחבי הארץ שמציעים קארטינג, חשוב רק לבדוק שמדובר בקארטינג שכולל מסלולים שמותאמים למבוגרים. חבל שתגיעו למקום ותגלו שמדובר במסלול סיבובי קצר שמיועד לילדים בני 6 ומעלה.

אלו היו אטרקציות האקסטרים שיאפשרו לכם לארגן חופשה מושלמת עם החברים. אנחנו מאמינים שמצאתם לפחות אטרקציה אחת שמתאימה לחבר'ה שלכם. אז עכשיו זה הזמן לעדכן את כולם ולתאם הגעה עם המקום הנבחר. מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע ותשמרו על עצמכם!

קפיצה ממטוס

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מגוון
אטרקציות בחו"ל
אז מה אוכלים עכשיו?

מה קורה כשמשלבים בין שתי האהבות הגדולות של ישראלים – אוכל וטיולים? האמת, יוצאים דברים טובים ממש. אז חשבנו שאת הטיול אתם תמציאו לבד ואנחנו

קרא עוד »