לוגו
חיפוש

אז מה אוכלים עכשיו?

מה קורה כשמשלבים בין שתי האהבות הגדולות של ישראלים – אוכל וטיולים? האמת, יוצאים דברים טובים ממש.

אז חשבנו שאת הטיול אתם תמציאו לבד ואנחנו מצידנו, נספר לכם מה מחכה לכם בסוף כל מסלול. או בקצרה – אז מה אוכלים עכשיו?

פשוט אוכל, פשוט ישראל.

 

 צפון הארץ והמקומות שחובה לבקר

 ארוחת בוקר

נפתיע אותכם אם נספר, שברשימת המקומות המומלצים שלנו לארוחת בוקר כיפית, תוכלו למצוא שתי מסעדות ב… נצרת.

למה? כי האותנטיות מנצחת, גודל המנות לוקח והשירות הוא מעל הכל. ביאת ו – Avra Taverna הם מקומות שעונים על כל הדרישות שנכתבו למעלה, אז תעשו לכם טובה ותקפצו.

 

 ארוחת צהריים

נהיה כנים ונגיד, שצהריים במחשבה שלנו, זה בשר טוב, בעיקר במזג אוויר החורפי שיש לנו עכשיו. אתם תופתעו פעם נוספת, אבל אנחנו בוחרים להישאר עוד קצת בנצרת. מסעדת Rosemary המעולה, שתמיד תשמח לתת לכם חוויה טעימה במיוחד.

אבל אנחנו מאמינים בשיוויון בחירות, לכן לא נקפח את הטבעונים שבינינו, ואותכם ניקח דווקא לקריית שמונה לטאבולה ראסה, שהשם שלה הולך הרבה לפניה. מסעדה מצוינת, מגוונת ופשוט טעימה.

 

 קינוח

מקלות ווניל האגדית היא חובה לביקור. מה לא נכתב עליה ומי לא הילל את שמה? אז גם אנחנו נצטרף לאותו שיר הלל בשמחה. המגוון גדול, הכל טרי והרי כולנו רוצים לראות על מה כל הרעש. נדמה שכולם כבר הספיקו לבקר פה. אם אתם נמנים בין אלה שטרם ביקרו, הגיע הזמן לנסוע, מקלות ווניל מחכה לכם.

 

 אזור המרכז

 ארוחת בוקר

רביבה וסיליה, הממוקמת במתחם מגדלי Yoo, היא מקום שלא מדברים עליו מספיק. ארוחות בוקר, פטיסרי, קינוחים מושקעים במיוחד – כל זה פלוס הנוף שלהם מהמרפסת. לא יודעים מה איתכם, אבל לנו מתאים להתחיל ככה כל בוקר.

 

 ארוחת צהריים

טוב, אנחנו בתל אביב ואולי דווקא הפעם לא נלך על בשר. מה בא לנו? איטלקי. אבל אחד כזה, אמיתי ממש. מסעדת Gusto, הצמודה לכיכר רבין, תשמח לארח אותכם. החבר'ה הם איטלקים אמיתים, נפגשנו בהופעה של Eros Ramazzotti, שהייתה בארץ לפני כמה שנים פיצות שהן וואו, סלטים טעימים, אל הכי הכי – פסטה קצ'ו א פפה שלהם, כמה פשוטה, ככה טעימה. אפילו יותר ממה שאכלנו ברומא.

 

 קינוח

אנחנו כנראה לא נחדש לכם הרבה, אבל להמליץ אנחנו חייבים. המקום האהוב עלינו לקינוחים הוא דלאל המהולל. כן, יצא לנו חרוז. בכוונה. אי אפשר להתחרות באפייה שנעשית במקום, המאפים טריים וברגע שנגמר אז נגמר. הקפה הוא בכלל משהו להתעכב עליו, אבל אולי כל העניין הוא הבריסטה הוותיקה, שפשוט התברכה בידי זהב וכשרון מטורף. אנחנו מכורים כל כך לקפה שלה, שברגע שאנחנו רואים אותה, אנחנו ניגשים, גם אם שתינו כבר 5 קפה עד אותו הרגע.

 

 אזור ירושלים

 ארוחת בוקר

אתם יודעים מה, טוויסט בעלילה. לזה לא ציפינו – תשלבו טיול עם אוכל ביחד. נשמע טוב, לא?

הנה ההוראות המדויקות. נוסעים למחנה יהודה, נכנסים למתחם השוק ופה הכל תלוי בכם. מיץ סחוט מהדוכן של עוזיאלי? תפנו שמאלה. כריך גבינות מושקע ומושחת במיוחד מבאשר? תמשיכו ישר ותסתכלו ימינה. רוגלעך שוקולד מפורסם של מרציפן או בורקס פינוקים? תצאו לרחוב אגריפס.

 

 ארוחת צהריים

ברומא התנהג כרומאי ובירושלים תאכל מעורב ירושלמי. אבל לא, מעורב ירושלמי תצליחו למצוא גם בלעדינו, אנחנו ניקח אותכם דווקא למסעדות פועלים, שהם שם דבר בעיר. בטוחים שיצא לכם לשמוע על אמא, סימה, סבתא ושאר קרובי משפחה שעל שמם נקראות מסעדות פועלים, אנחנו בחרנו להמליץ לכם דווקא על שמולה. מסעדת פועלים קטנה, ברחוב אגריפס, שמנוהלת בידי משפחה והאוכל שם הוא בדיוק כזה – משפחתי וטעים. המנה המומלצת היא קובה חמוסטה, מנה שאיכשהו תמיד נגמרת שנייה אחרי השעה 13 בצהריים, אז תקדימו.

 

 קינוח

בתחום הקינוחים ירושלים מעט צולעת, מהסיבה הפשוטה שאין פה הרבה קונדיטורים גדולים. קפה קדוש האגדי יכול לספק לכם את החשק למתוק, אבל לאחרונה מתמקדים שם בקרם פיסטוק, קרם ערמונים והמון תוכן לאינסטגרם.

טלר, המוסד הירושלמי הפחות אינסטגרמי, המציא את עצמו מחדש בתקופת הקורונה ואתם חייבים לטעום את בבקת שוקולד שלהם ומאפה קווין אמן.

מאכלי בשר

 

אולי יעניין אותך גם